۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۵

اکبر ایرانمنش به مهر خبر داد:

خداحافظی با یاوری بعد از بازی با فولاد/ هم گزینه داخلی داریم، هم خارجی

خداحافظی با یاوری بعد از بازی با فولاد/ هم گزینه داخلی داریم، هم خارجی

مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان با بیان اینکه تغییرات تازه‌ای در کادر فنی تیم صورت می‌گیرد، گفت: گزینه‌های داخلی و هم خارجی برای هدایت تیم مس داریم که در حال بررسی وضعیت آنها هستیم.

اکبر ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد تغییرات جدید در باشگاه مس کرمان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: به هر حال وقتی مدیریت تغییر می‌کند، برای رساندن شرایط به وضعیت ایده‌آل ‌تغییرات دیگری انجام می‌دهد تا ضعف‌ها را برطرف کرده و به شرایط مورد نظر خود برساند.

وی همچنین در خصوص انتخاب سرپرست جدید تیم مس کرمان عنوان کرد: ‌آقای کهندل به خاطر بیماری‌ای که داشت، نمی تواند روی نیمکت بشیند چرا که پزشکان هیجان و استرس را برای وی ممنوع کرده‌اند، با این حال وی به عنوان مدیر تیم در باشگاه خواهد ماند و ما یک سرپرست جدید را جایگزینش می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان درباره آخرین وضعیت یاوری در این تیم هم اظهار داشت: ما روز یکشنبه به تفاهم رسیدیم که تا پایان بازی‌های هفته نهم در خدمت آقای یاوری باشیم، بنابراین در بازی با فولاد وی روی نیمکت می‌نشیند و پس از آن با سرمربی تیم خداحافظی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گزینه بعدی شما داخلی است یا خارجی؟، خاطرنشان کرد: ما نام هیچ مربی‌ای را اعلام نکردیم و درباره مذاکراتمان نیز حرفی نزده‌ایم. هم گزینه داخلی مد نظرمان قرار دارد و هم خارجی، البته برای انتخاب مربی خارجی به زمان بیشتری نیاز داریم ولی در صدد هستیم تا هر چه زودتر این انتخاب صورت گیرد.

ایرانمنش درباره خرید بازیکنان جدید نیز گفت: در فهرست تیم ما تنها جای دو بازیکن داخلی و خارجی وجود دارد که البته بازیکن خارجی باید حتما اروپایی باشد و این کار ما را خیلی سخت کرده است. در واقع دست ما را بسته‌اند و می‌گویند شنا کن!

کد خبر 2133446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha