۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۰۰

رویدادهای ورزشی/

دو بانوی خراسانی به تیم ملی راگبی دعوت شدند

دو بانوی خراسانی به تیم ملی راگبی دعوت شدند

مشهد - خبرگزاری مهر: دعوت از دو بانوی خراسانی به تیم ملی راگبی، دعوت از 5 جودوکار نوجوان خراسان رضوی به اردوی تیم ملی و ... از عناوین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر هیئت انجمن های ورزشی خراسان رضوی از دعوت 2 بازیکن تیم راگبی بانوان استان به اردوی تیم ملی خبر داد.

محمد حجتیان اظهار کرد: زهرا رحمانی و شیرین ایما حسینی 2 بازیکن تیم راگبی بانوان استان با درخشش در دور رفت رقابتهای لیگ دسته یک بانوان کشور به اردوی آمادگی تیم ملی راه یافتند.

دبیر هیئت انجمن های ورزشی خراسان رضوی افزود: اردوی تیم ملی راگبی بانوان کشور به منظور کسب آمادگی برای حضور در رقابتهای آسیایی هندوستان، از روز 22 شهریور ماه به مدت 10 روز در تهران برگزار خواهد شد.

حجتیان گفت: تیم راگبی بانوان استان که روزهای 17 و 18 شهریور ماه در دور رفت لیگ دسته یک بانوان کشور شرکت کرده بود پس از تیم کرمان و بالاتر از نماینده تهران در رده دوم این رقابتها قرار گرفت.

دعوت از 5 جودوکار نوجوان خراسان رضوی به اردوی تیم ملی

سرپرست هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی از دعوت 5 جودوکار نوجوان استان به اردوی آمادگی تیم ملی خبر داد.

هوشنگ ولی پور اظهار کرد: یاسین تقوی مایانی، عبدالوهاب وهابیان، جعفر فیروزآبادی، محمد نیک نام و احمد یزدان پناه جودوکاران تیم نوجوانان استان که در رقابتهای قهرمانی کشور موفق به کسب مدال شده بودند به این اردو دعوت شدند.

سرپرست هیئت جودو و کوراش خراسان رضوافزود: اولین اردوی آمادگی تیم ملی جودو نوجوانان کشور از 23 شهریور ماه در مدرسه جودو و دفاع شخصی شهرستان ماکو در استان آذربایجان غربی آغاز می شود.

ولی پور گفت: اردوی تیم ملی جودوی نوجوانان کشور با حضور 36 جودوکار به منظور کسب آمادگی برای رقابتهای آسیائی چین که آذر ماه در چین برگزار خواهد شد، تا 30 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

تیم تنیس بانوان خراسان رضوی در رقابتهای کشوری سوم شد

نائب رئیس بانوان هیئت تنیس خراسان رضوی از کسب مقام سوم تیم تنیس 16 و 18 سال استان در رقابتهای قهرمانی کشور خبر داد.

فریدا صادقی فاضل اظهار کرد: تیم تنیس بانوان استان که با ترکیب غزل پاک باطن و فائزه رشید حسن آبادی در رده سنی 16 سال و کیمیا گلاب گیر و گل گیسو جعفری در رده سنی 18 سال و مربیگری بهاره شهریاری در این رقابتها شرکت کرده بود پس از تیم های تهران و کردستان به مقام سوم دست یافت.

نائب رئیس بانوان هیئت تنیس خراسان رضوی افزود: غزل پاک باطن در بخش انفرادی این رقابتها به مقام دوم کشور دست یافت.

صادقی گفت: رقابتهای تنیس بانوان 16 و 18 سال کشور که با حضور 14 تیم از 12 شهریور ماه آغاز شده بود امروز 20 شهریور ماه در ساری به پایان رسید.

دوچرخه سوار نوجوان خراسانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

دبیر هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی از دعوت یک دوچرخه سوار نوجوان استان به اردوی تیم ملی در رشته سرعت خبر داد.

مجتبی جاودانی ایرانی نژاد اظهار کرد: محمد نصرآبادی نوجوان دوچرخه سوار رشته سرعت استان دارنده مدال نقره رقابتهای قهرمانی کشور که تیر ماه امسال در رامسر برگزار شد از 19 شهریور ماه در اردوی تیم ملی حضور دارد.

دبیر هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی افزود: این اردو به منظور آمادگی تیم ملی برای حضور در رقابتهای بین المللی ارمنستان که 30 شهریور ماه برگزار می شود، تا روز یکشنبه 24 شهریور ماه در پیست دوچرخه سواری آزادی تهران ادامه دارد.

 

کد خبر 2133943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha