۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵

قهرمانی مطلق:

نمایشگاه ها مکان "عرضه مستقیم کالا باشد/لزوم اجتناب از برگزاری نمایشگاه های "واسطه ای"

نمایشگاه ها مکان "عرضه مستقیم کالا باشد/لزوم اجتناب از برگزاری نمایشگاه های "واسطه ای"

همدان - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان همدان با تاکید بر اینکه نمایشگاه ها باید نمایشگاه "عرضه مستقیم" باشد، بر لزوم اجتناب از برگزاری نمایشگاه های "واسطه ای" در همدان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قهرمانی مطلق ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه فروش پاییزه در نمایشگاه های بین المللی همدان با اشاره به عنوان نمایشگاه"بین المللی" همدان تاکید کرد: باید به سمتی برویم که همدان جایگاه بین المللی شدن را بیابد چرا که این مکان، مکان خوبی است اما برای همه به عنوان "نمایشگاه بین المللی" از نظر ما مکان مناسبی نیست.

فرماندار همدان ادامه داد: باید در مسیری همگام شویم که بر اساس آن مکانی در شأن مردم همدان فعال باشد.

وی بیان داشت: خدمت رسانی همدان گاهی فراشهرستانی و فرااستانی است یعنی می توان با قاطعیت گفت برخی از مردم از سایر شهرستانها و استانها برای تهیه برخی اقلام خود به همدان می آیند که بر این اساس باید به این سو رفت که همدان به جایگاه خود در موارد مختلف به ویژه بحث نمایشگاه بین المللی برسد.

لزوم اجرای نظارت دقیق بر امر فروش در نمایشگاه ها

قهرمانی مطلق با تاکید بر لزوم ارائه خدمات هم شأن مردم همدان بر لزوم اجرای نظارت دقیق بر امر فروش در نمایشگاه ها نیز تاکید کرد و گفت: نظارت باید به گونه ای باشد که مردم با اطمینان خاطر برای خرید در نمایشگاه حاضر شوند.

فرماندار همدان با تاکید بر لزوم نظارت بر کمیت و کیفیت کالاها و اجناس نمایشگاه فروش پاییزه در همدان عنوان داشت: امیدواریم مباحث کم فروشی نیز حتی در کمترین موردی در این نمایشگاه نباشد.

وی با تاکید بر اهمیت ارائه اجناس کیفی بر لزوم نظارت دقیق بر قیمت ها در این نمایشگاه صحه گذاشت.

قهرمانی مطلق با بیان اینکه کمتر از 15 درصد تخفیف در اجناس ارائه شده در این نمایشگاه پسندیده نیست ابراز داشت: امر ارائه جنس کیفی با قیمت مناسب نباید از نظر دور داشته شود.

نمایشگاه ها باید نمایشگاه "عرضه مستقیم" باشد

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه نمایشگاه ها باید نمایشگاه "عرضه مستقیم" باشد، بر لزوم اجتناب از برگزاری نمایشگاه های "واسطه ای" در همدان تاکید کرد.

وی ادامه داد: اگر به سمت کارخانه هایی که مستقیما به امر تولید مستقیم می پردازند و واسطه ها را برای عرضه کالا به مردم به حداقل برسانیم خود به خود مباحث تخفیف و درصدها نیز حل خواهد شد و به تبع نیز کیفیت ارتقا خواهد یافت.

قهرمانی مطلق بیان داشت: هر آنچه که در زمینه معیشتی و اقتصادی مردم اقدام شود در راستا عمل به منویات مقام معظم رهبری است.

فرماندار همدان با اشاره به عناوین سالهای اخیر توسط مقام معظم رهبری نیز گفت: موارد عنوان شده مواردی مرتبط با مباحث اقتصادی و معیشتی مردم است و برگزاری چنین نمایشگاه هایی نیز به نوعی در راستای جامه عمل پوشاندن به عانوین سال و منویات مقام عظمای ولایت است.

وی با بیان اینکه همدان شهری است که در آن کالاهای نمایشگاهی با استقبال عمومی مردم مواجه می شود، افزود: این مهم مسئولیت مجموعه دست اندرکاران برپایی نمایشگاه را به ویژه در بحث های نظارتی سنگین تر می کند.

در نمایشگاه ها بر برند ایرانی اسلامی تاکید شود

فرماندار با تاکید بر اینکه نظارت بر نمایشگاه ها شکل جدی بگیرد، عنوان داشت: در این نمایشگاه ها باید برندهای ایرانی غالب باشد و بر برند ایرانی اسلامی تاکید شود.

قهرمانی مطلق اضافه کرد: در برگزاری چنین نمایشگاه هایی باید برندهایی ارائه شود که با فرهنگ ایران اسلامی هم سنخ باشد.

وی از ایجاد غرفه حجاب و عفاف در این نمایشگاه تقدیر کرد و گفت: این مهم در سطح شهر نادر است و می توان گفت گمشده ای است که بارها در جلسات متعدد مورد تاکید قرار گرفته است.

کد خبر 2134178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha