۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۴۶

یاقوتی:

اجرای عمومی نمایشهای عروسکی جشنواره ضامن آهو افزایش یابد

اجرای عمومی نمایشهای عروسکی جشنواره ضامن آهو افزایش یابد

بندرعباس - خبرگزاری مهر: کارگردان نمایش "بهشت دوره یا نزدیک" گفت: تئاتر عروسکی بهترین زبان برای آموزش است و با اجرای عمومی نمایشهای عروسکی با موضوع دینی می توان آموزه های دینی و اسلامی را به جامعه منتقل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نسیم یاقوتی عصر پنجشنبه پس از اجرای نمایش "بهشت دوره یا نزدیک" با بیان اینکه پنج دوره در جشنواره ضامن آهو شرکت کرده ام، افزود: بنده کارم را در نمایش عروسکی از سال 81 آغاز کردم و مدتی نیز عروسک گردان صدا و سیمای مشهد بودم.

وی ادامه داد: در دوره های گذشته به عنوان عروسک گردان در جشنواره ضامن آهو حاضر بودم اما امسال، اولین باری است که کارم به عنوان کارگردان در جشنواره پذیرفته شد.

کارگردان نمایش "بهشت دوره یا نزدیک" در ادامه با بیان اینکه هرساله در نمایشهای جشنواره ضامن آهو شاهد خلاقیت و نوآوری بوده ایم، اظهار داشت: من معتقدم که جشنواره ضامن آهو به برکت امام رضا (ع) هر ساله رشد و پیشرفت خوبی داشته است و هنرمندان با عشق به امام رضا (ع) در این جشنواره شرکت می کنند.

یاقوتی خاطرنشان کرد: خوشبختانه همواره فضای خوبی بر جشنواره ضامن آهو حاکم بوده و مردم و مسئولان استان هرمزگان نیز با محبت خود به خوبی این جشنواره را برگزار کرده و از مهمانان آن پذیرایی کرده اند.

وی در ادامه خواستار اجرای عمومی نمایشهای عروسکی جشنواره ضامن آهو شد و بیان داشت: تئاتر عروسکی بهترین زبان برای آموزش است و با اجرای عمومی نمایشهای عروسکی با موضوع دینی می توان آموزه های دینی و اسلامی را به جامعه منتقل کرد.

این کارگردان تئاتر عروسکی اضافه کرد: ما انتظار داریم که حمایتهای بیشتری از نمایشهای عروسکی برای اجرای عمومی صورت گیرد.

هفتمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو از 20 الی 23 شهریور ماه در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می شود. 

 

کد خبر 2134405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha