۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۲۱

در هفته دوم لیگ برتر فوتسال/

ماهان تندیس قم برابر زمزم اصفهان صف آرایی می‌کند

ماهان تندیس قم برابر زمزم اصفهان صف آرایی می‌کند

قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دومین بازی از فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتسال حریف تیم فوتسال زمزم اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوم از دور رفت بازی های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور جمعه شب بیست و دوم شهریور ماه در حالی پیگیری می شود که یکی از مهمترین بازی ها در اصفهان بین نمایندگان قم و اصفهان به انجام می رسد.

در این دیدار فوتسالیست های تیم ماهان تندیس که در هفته نخست لیگ پانزدهم توانستند حریف خود تیم شهرداری ساوه را با نتیجه چهار بر یک شکست بدهند در دومین بازی این فصل که البته اولین بازی خارج از خانه آنها خواهد بود به مصاف تیم زمزم اصفهان می روند.

در هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم فوتسال ماهان تندیس قم میزبان تیم فوتسال شهرداری ساوه بود که توانست دروازه تیم شهرداری ساوه را چهار بار گشوده و در حضور تماشاگران قمی سه امتیاز را به حساب خود واریز کند.

در این هفته تیم فوتسال زمزم اصفهان نیز در دیداری که ملقب به شهرآورد اصفهانی ها بود با نتیجه هفت بر صفر مقابل تیم فوتسال گیتی پسند تن به شکست داد تا بعد از صعود مقتدرانه از لیگ دسته اول به لیگ برتر شروع خوبی در این فصل نداشته باشد.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم با کسب این پیروزی سه امتیازی شد و با این تعداد امتیاز از همین هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ برتر جایگاه خود در جدول رده‌بندی پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را با مستحکم تر کرد تا در هفته دوم در اصفهان به مصاف تیم زمزم اصفهان برود.

هدایت تیم فوتسال ماهان تندیس قم در این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را رضا کردی از مربیان بومی استان قم بر عهده دارد در حالی که سیدوحید غیاثی و حسین صبوری بازیکنان سابق فراز، ارم کیش، کیش ایر و صبا نیز مربیان تیم ماهان تندیس قم هستند.

امسال در رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور که پانزدهمین دوره خود را تجربه می کند تیم های فوتسال ماهان تندیس قم، شهرداری ساوه، شهرداری تبریز، گیتی پسند اصفهان، زمزم اصفهان، حفاری اهواز، نفت امیدیه، دبیری تبریز، هلال احمر تبریز، فرش آراء مشهد، تاسیسات دریایی تهران حضور دارند و بعد از 26 هفته رقابت قهرمان این فصل برای حضور در مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا معرفی خواهد شد.

در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت در حالی که فوتسالیست های قمی در ترکیب تیم صبا موفق به کسب عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی لیگ چهاردهم شدند.
 

 

کد خبر 2134481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha