۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸

زینی‌زاده در گفتگو با مهر:

هواداران نتیجه وفاداریشان را خواهند دید/ خط دفاعی تراکتور انسجام نداشت

هواداران نتیجه وفاداریشان را خواهند دید/ خط دفاعی تراکتور انسجام نداشت

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز معتقد است خط دفاعی این تیم در بازی با ملوان انسجام نداشته و این تیم روی اشتباهات فردی دو گل دریافت کرده است.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص توقف تیم فوتبال تراکتورسازی برابر ملوان در هفته نهم لیگ برتر، اظهار داشت: به هر حال این مسائل در فوتبال طبیعی است. بازیکنان ما اگر یک مقدار دقت می‌کردند و تلاش بیشتری داشتند نتیجه بهتری می‌گرفتند. ما در نیمه دوم فشار خوبی به حریف آوردیم ولی فرصت‌هایمان به گل تبدیل نشد.

وی با تشکر از هواداران تیم تراکتورسازی به خاطر حمایت از این تیم تا دقیقه آخر، تاکید کرد: خوشحالم که هواداران درخواست ما را اجابت کردند و تیم را تا دقیقه آخر حمایت کردند. آنها قطعا نتیجه وفاداری خود را در هفته‌های بعدی خواهند دید.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره ناکامی این تیم در کسب نتیجه پیروزی در مسابقات خانگی، تصریح کرد: دیگر بحث بازی خانگی و بیرون از خانه نیست. آمادگی تیم، یک مقدار شانس و شرایط بازی در نتیجه موثر است. مقابل ملوان خط دفاع تیم ما انسجام نداشت. ضمن اینکه استرس و فشار به خاطر موج مثبت سکوها در میان نبود و نمی‌توان از استرس به عنوان بهانه‌ای در نتایج خانگی نام برد.

زینی زاده با اعلام حمایت مجدد از مجید جلالی گفت: ما نتایج بدی نگرفته‌ایم. همه مجموعه تراکتورسازی برای موفقیت تلاش می‌کنند و به همین دلیل نتایج را نمی‌توان منحصر به سرمربی دانست. ما در مسابقات خانگی بد شانس بودیم ولی امیدوارم در مسابقه بعدی مقابل داماش جبران کنیم.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، روز پنجشنبه در چارچوب هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برابر تیم ملوان انزلی با نتیجه تساوی 2 بر 2 متوقف شد.

کد خبر 2134500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha