۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۶

با تصمیم کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی؛

محسن ربانی و رضا قاسمی به بازی‌های اسلامی اعزام می‌شوند

محسن ربانی و رضا قاسمی به بازی‌های اسلامی اعزام می‌شوند

کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی در آخرین نشست خود تصمیم به اعزام محسن ربانی و رضا قاسمی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گرفت تا جمع ملی‌پوشان ایران در این تورنمنت به یازده نفر برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی در خصوص تیم اعزامی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی تشکیل جلسه شد و بر اساس آن مجوز حضور محمدمحسن ربانی و رضا قاسمی در این بازی‌ها صادر شد.

در این نشست، حسین شایان رئیس کمیته پرش‌های فدراسیون با ارایه گزارشی از سطح رقابتهای همبستگی کشورهای اسلامی در مواد پرشی مخصوصا پرش با نیزه، عنوان کرد که محمدمحسن ربانی بیش از سایرین شانس کسب مدال در این دوره از رقابت ها را دارد و بنابراین باید در لیست تیم ملی برای اعزام به این دوره از مسابقات قرار می‌گرفت.

همچنین محمد مشهدی‌یاری رئیس کمیته سرعت‌ها و عضو هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی با دفاع از رضا قاسمی که مدعی شده از شانس کسب دو مدال در بازی‌های کشورهای اسلامی برخوردار است، خواستار تجدید نظر در خصوص اعزام این ورزشکار شد.

در انتهای این جلسه، پس از اظهار نظرهای روسای کمیته‌های مختلف در خصوص ورزشکاران اعزامی، مقرر شد در راستای احترام به دفاعیات روسای کمیته دوهای سرعت و پرش، این دو ورزشکار نیز راهی بازی‌های کشورهای اسلامی شوند.

مسابقات دوومیدانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی سوم تا هفتم مهر ماه در اندونزی برگزار خواهد شد و با اضافه شدن دو ورزشکار دیگر، ایران با 11 دوومیدانی‌کار گام در این مسابقات می‌گذارد.

احسان حدادی و محمد صمیمی در پرتاب دیسک، محمد ارزنده در پرش طول، محمدمحسن ربانی در پرش با نیزه، کاوه موسوی در پرتاب چکش، احمد فرود در 3000 مانع، لیلا رجبی در پرتاب وزنه،  رضا قاسمی و  مریم طوسی در دوهای 100 و200، کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع و سجاد مرادی در مواد 800 و 1500 متر به همراه تیمور غیاثی به عنوان سرمربی 28 شهریور ماه به این رقابتها اعزام خواهند شد.

کد خبر 2134546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha