۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۲۰

موسوی اعظم مطرح کرد:

چراغ سبز نشان دادن کشورهای عربی به آمریکا برای حمله به سوریه شرم آور است

چراغ سبز نشان دادن کشورهای عربی به آمریکا برای حمله به سوریه شرم آور است

یاسوج – خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت یاسوج گفت: چراغ سبز نشان دادن برخی سران کشورهای عربی به آمریکا برای حمله به سوریه شرم آور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج افزود: آمریکا برخلاف قوانین بین المللی و به دلایل واهی قصد حمله به سوریه و جنگ افروزی در منطقه را دارد که در این بین برخی کشورهای عربی آتش بیار معرکه شده اند.

وی هدف آمریکا و کشورهای غربی از فشارآوردن بر دولت سوریه را تلاش برای استحکام بخشیدن به قدرت رژیم صهیونیستی و نفوذ بیشتر  خود در منطقه خاورمیانه عنوان کرد و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی پشت پرده بسیاری از ناآرامی های منطقه است.

موسوی اعظم با اشاره به اسلام هراسی آمریکا و اسرائیل گفت: آمریکا و همپیمانانش در این راستا سعی بر خدشه دار کردن نام اسلام و مسلمانان دارند.

وی عنوان کرد: روسیاهی و سرافکندگی در انتظار محور استکباری است و سوریه از این میدان سربلند بیرون خواهد آمد.

رفتار و گفتار آمریکا در مبارزه با تروریست متناقض است

وی آمریکا را حامی تروریست دانست و بیان داشت: رفتار این کشور با ادعاهایش مبنی بر مبارزه با تروریست متناقض است و اين دولت بزرگترين زمينه ساز تولد گروه هاي تروريستي در اقصي نقاط جهان است.  

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه کشور سوريه ۳۰ سال در خط مقدم مبارزه با اسرائيل حضور مستدام داشته، گفت: هم اکنون تروریست های خارجی با حمایت آمریکا و اسرائیل وارد این کشور شده اند و دست به جنایتهای گسترده ای می زنند.

موسوی اعظم همچنین در بخش ديگري از خطبه ها به پاكسازي پادگان اشرف در عراق اشاره کرد و گفت:‌ پاكسازي كامل پادگان اشرف از مهمترين مرحله از فروپاشي گروهك رجوي است.

وی تصریح کرد: این گروه تروریستی با حمایت های دشمنان، بهترین شخصیتهای علمی و دینی کشور را ترور کردند.

موسوی اعظم تصریح کرد: آمریکا دولت مظلوم سوریه را ضد حقوق بشر می داند اما این گروه تروریستی و جنایت کار را تروریست نمی داند واین نشان دهنده دروغ بودن ادعاهای آمریکائیان است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود سالروز ميلاد فرخنده  امام علي ‌بن موسي‌الرضا(ع) را تبریک گفت و وجود بارگاه مقدس این امام همام در کشور را نعمتی عظیم برای کشور دانست.

موسوی اعظم اظهار داشت: بسیاری از دستاوردهای کشور مرهون این امام است و باید هرچه بیشتر نسبت به ترویج فرهنگ رضوی در کشور اهتمام ورزید.

 

کد خبر 2134698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha