۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۲۱:۱۸

کریم قنبری:

بازی در اختیار ما بود/ فجر برای یک امتیاز آمده بود

بازی در اختیار ما بود/ فجر برای یک امتیاز آمده بود

مربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت با تاکید بر اینکه مهاجمان این تیم ترس از خراب کردن موقعیت را در هر بازی دارند، گفت: ما برابر فجر حاکم میدان بودیم ولی متاسفانه برنده نشدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم قنبری در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل فجرسپاسی شیراز در جمع خبرنگاران گفت: سرمربی تیم وظیفه پاسخگویی به خبرنگاران را به من سپرد. ما بازی را خوب شروع کردیم و در همان 10 دقیقه اول می‌توانستیم یک یا دو گل بزنیم اما ضربات آخرمان از دقت لازم برخوردا نبود و به گل تبدیل نشد.

وی ادامه داد: وقتی دروازه‌بان حریف روی زمین افتاد و مهاجم ما نتوانست دروازه خالی را باز کند معلوم است که مشکل روحی وجود دارد. ما باید پیروز می‌شدیم تا از این شرایط خارج شویم اما متاسفانه اینطور نشد. در این بازی حاکم مطلق میدان بچه‌های ما بودند ولی نتوانستیم ضربات آخر را هدفمند بزنیم. ترس از خراب کردن موقعیت‌ها مشکلی است که در خط حمله داریم و امیدواریم هر چه زودتر آن را برطرف کنیم.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت، تاکید کرد: خط دفاعی ما در پنج بازی گلی دریافت نکرده اما خط حمله فقط شش گل به ثمر رسانده است. این موضوع هم به استرس مهاجمان‌ ما در ضربات آخر برمی‌گردد که باید دقت لازم را داشته باشند. ما به یک پیروزی نیاز داریم که مشکلات‌مان را حل کنیم.

وی ادامه داد: فجر سپاسی به دنبال یک امتیاز بود که به آن دست یافت و به آنها تبریک می‌گویم.

قنبری همچنین در خصوص تغییرات احتمالی در کادر فنی این تیم اظهار داشت: تغییرات به مدیریت باشگاه مربوط است و کادر فنی نمی‌تواند نظری در این مورد بدهد. ابراهیم‌زاده از من خواست که در خدمت شما باشم و به سوالات پاسخ دهم.

کد خبر 2134782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha