۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۲۲:۴۹

زلاتکو کرانچار:

جباری باید خود را در روح سپاهان جای دهد/ باید بیشتر گل می‌زدیم

جباری باید خود را در روح سپاهان جای دهد/ باید بیشتر گل می‌زدیم

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مجتبی جباری بازیکن باکلاس و خوبی است ولی ابتدا باید خودش را در روح سپاهان جای دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار جمعه شب پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش برابر استقلال خوزستان در اهواز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: تیم ما از ابتدای این مسابقه، کنترل بازی را در اختیار داشت و همان ابتدا به گل برتری دست یافت. در ادامه نیز با تیزهوشی بازیکنان خود بر بازی مسلط شدیم.

وی افزود: تیم ما در این دیدار، سازمان یافته بازی کرد و در بیشتر دقایق، توپ و میدان را در اختیار داشت با وجود اینکه در خانه حریف بازی می کردیم ولی توانستیم بازی قابل قبولی ارائه کنیم. سپاهان در این بازی موقعیت های بی شماری را به دست آورد و اگر بازیکنان دقت می کردند بیش از دو گل به استقلال خوزستان می زدیم.

وی عنوان کرد: تیم ما در این بازی نشان داد که هم بازی با کیفیتی ارائه می دهد و هم به دنبال حداکثر امتیاز است ولی متاسفانه در برخی بازی های گذشته به رغم بازی خوبمان، نتوانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم. امسال هفت بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه شده اند و آنها برای آمادگی بیشتر همچنان نیازمند زمان هستند.

کرانچار افزود: سپاهان در ابتدای مسابقات به دلیل محرومیت و مصدومیت تعدادی از بازیکنان با مشکل مواجه شد ولی اسم این شرایط را بحران نمی گذاریم بلکه این وضعیت برای تیم ما بحران کسب نتیجه محسوب می شود.

وی گفت: در صدر جدول رقابت های بسیار فشرده و نزدیک به هم است و پنج تیم بالای جدول به شدت با یکدیگر رقابت دارند ولی این پیروزی می تواند انگیزه خوبی برای بازیکنان ما باشد تا در برابر پرسپولیس بازی باکیفیتی ارائه دهند.

کرانچار در خصوص آخرین وضعیت مجتبی جباری نیز گفت: بررسی این مسائل به عهده مدیریت باشگاه است ولی اگر این بازیکن قصد بازگشت به تیم را دارد، ترجیح می دهم منافع باشگاه در اولویت باشد زیرا جباری بازیکن باکلاس و خوبی است ولی ابتدا باید خودش را در روح سپاهان جای دهد و در سطح حرفه ای عمل کند.

سرمربی سپاهان اصفهان در خصوص بازی های لیگ برتر نیز گفت: کیفیت مسابقات بالا رفته است و تیم های پائین جدول نیز انگیزه بالایی دارند تا با کسب امتیاز خود را به بالای جدول برسانند.

کرانچار در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: کی روش می توانست از بیشتر روزهای فیفا (فیفادی) برای بازی های تدارکاتی استفاده کند ولی خوشحالیم که وقفه زیادی در بازی های لیگ برتر ایجاد نشد و به نظر من امسال سازمان لیگ مسیرخوبی را برای بالا بردن کیفیت مسابقات در پیش گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان از سری رقابت های هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور جمعه شب با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان پایان یافت.

 

کد خبر 2134800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha