۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۲۲:۳۰

علی دایی پس از پیروزی پرسپولیس:

سه امتیاز را با چنگ و دندان از گسترش گرفتیم/ پرسپولیس جای پیشرفت دارد

سه امتیاز را با چنگ و دندان از گسترش گرفتیم/ پرسپولیس جای پیشرفت دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز گفت: ما در یک دیدار سخت سه امتیاز را با چنگ و دندان گرفتیم و از ابتدا هم به دنبال گرفتن همین سه امتیاز بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر جمعه شب تیمش برابر گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: ما امروز بازی خیلی سختی را بردیم. تیم گسترش فولاد در آزادی خیلی خوب بازی کرد. تیم ما هم خوب بازی کرد. به نظر من سرعت بازی قابل قبول بود و هر دو تیم برای برد آمده بودند . هیچکدام پاپس نکشیدند. ما در نیمه دوم دنبال گل های بیشتر بودیم اما نتوانستیم به گل برسیم. ان اشالله دست در دست هم دهیم و روند پیشرفت تیم را سریعتر کنیم.

وی در مورد صحنه خطا روی مهاجم گسترش فولاد گفت: من در این صحنه دور بودم و چیزی ندیدم. به همین خاطر نمی توانم در این مورد نظری بدهم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد از دست دادن موقعیت های زیاد گفت: بازیکنان ما آنقدر باتجربه شده اند که از دیدارهای گذشته درس گرفته اند. همین که یک بازیکن می تواند خودش را در موقعیت گل قرار دهد و راحت به دروازه حریف حمله می کند نشانه پیشرفت است و مطمئنا در بازی های آینده می توانیم بهتر از این کار کنیم و گل های بیشتری بزنیم. ما به دنبال سه امتیاز این دیدار بودیم که با چنگ و دندان این سه امتیاز را گرفتیم. تیم ما جا برای پیشرفت دارد و باید بیشتر از این کار کنیم.

کد خبر 2134801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha