۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۴۳

کلاه کج:

استقلال خوزستان تیم دست و پا بسته ای نیست/نیاز به حمایت هوادارن داریم

استقلال خوزستان تیم دست و پا بسته ای نیست/نیاز به حمایت هوادارن داریم

اهواز - خبرگزاری مهر: بازیکن تیم استقلال خوزستان گفت: تیم ما با شکست استقلال تهران نشان داد که تیم دست و پا بسته ای نیست ولی در برخی بازی ها روزخوبمان نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل کلاه کج جمعه شب پس از شکست تیمش برابر تیم سپاهان اصفهان اظهار کرد: تیم ما در این بازی موقعیت های خوبی را به دست آورد ولی این فرصت ها با بدشانسی هدر رفت ولی این شکست چیزی از ارزش های تیم ما کم نمی کند.

وی افزود: تیم ما اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کند و برابر تیم های پر مهره ای نظیر سپاهان خوب کار کرد ولی تیم حریف نسبت به ما باتجربه تر بود و موفق شد از این فرصت برای پیروزی در این بازی استفاده کند.

بازیکن تیم استقلال خوزستان ادامه داد: در این بازی تیم حریف بعد از زدن گل اول سعی داشت کنترل بازی را در دست بگیرد ولی با این وجود توانستیم چند موقعیت خوب را برای گلزنی روی دروازه آنها ایجاد کنیم که دیرک دروازه نیز برای وارد نشدن توپ به دروازه به داد آنها رسید.

وی بیان کرد: تیم ما با شکست استقلال تهران نشان داده است که تیم دست و پا بسته ای نیست ولی در برخی بازی ها روز خوبمان نیست و هرچه می زنیم به در بسته می خورد.

کلاه کج تصریح کرد: تیم ما بدون شک از این شرایط خارج می شود و می تواند امتیازات از دست رفته را جبران کند ولی برای رسیدن به شرایط مطلوب نیاز به حمایت هواداران داریم زیرا هواداران یک تیم نقش مهمی در موفقیت یک تیم دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان از سری رقابت های هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور جمعه شب با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان پایان یافت.

کد خبر 2134839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha