۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۴۳

سمندر در گفتگو با مهر:

گسترش صدرنشین بود اگر به بازی زیبا امتیاز می‌دادند/ داور ما را فلج کرد

گسترش صدرنشین بود اگر به بازی زیبا امتیاز می‌دادند/ داور ما را فلج کرد

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با اشاره به قصاوت دیدار این تیم مقابل پرسپولیس گفت: به نظرم در این دیدار داور اشتباهاتی داشت که فراتر از اشتباه داوری بود. دادن چهار کارت زرد متوالی به بازیکنان ما در همان دقایق ابتدایی باعث شد تا تیم به نوعی فلج شود.

غلامرضا سمندر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار جمعه شب تیم‌های  پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم ولی به بازی زیبا که امتیاز  نمی‌دهند. اگر اینطور بود که باید گسترش فولاد صدرنشین لیگ برتر باشد. ما در تمام بازی‌ها خوب بودیم ولی نتیجه نمی‌گیریم.

وی یادآور شد: باید روی نتیجه‌گیری کار کنیم و این موضوع را هم به کادر فنی گفته‌ام. تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز نقاط ضعفی دارد که باید روی آنها بیشتر کار کند. اینکه چرا با وجود ارایه بازی‌های خوب نتیجه نمی‌گیریم موضوعی است که باید بیشتر به آن پرداخته شود. بعد از بازی دیشب احساس من این است که به یک تمام کننده نیاز داریم و در نیم فصل به آن می‌پردازیم. با این حال کادر فنی تصمیم‌گیرنده نهایی است.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با اشاره به داوری دیدار تیم فوتبال این باشگاه برابر پرسپولیس تصریح کرد: روی پنالتی که صورت گرفت بحثی نداریم ولی اشتباهات دیگری وجود داشت که به ضرر ما بود. اینکه داور در همان اوایل نیمه نخست چهار کارت زرد متوالی به بازیکنان ما نشان داد عملا تیم را فلج کرد. بازیکن ما در رخکتن می‌گفت، می‌ترسم از یک متری یار حریف رد بشوم!

سمندر ادامه داد: بازیکنان ما برای این که اخراج نشوند دست به عصا حرکت می‌کردند. من سعی می‌کنم معمولا درباره داوری صحبت نکنم ولی این بار اتفاقات فراتر از اشتباه بود. شما ببینید آنها چند بار خطا کردند و ما چند بار و اینکه واکنش داور در قبال خطاهای آنها چگونه بوده است؟؛ دو سال پیش هم کمیته داوران سه بار از ما رسما عذرخواهی کرده بود ولی در نهایت اتفاق رخ نداد و امتیازات را از دست دادیم.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در پایان با بیان این که از عملکرد تیم فوتبال این باشگاه رضایت دارد، گفت: واقعیت این است که از عملکرد بچه‌های تیم راضی هستم. آنها خوب بازی می‌کنند و اعتقاد دارم خیلی بهتر می‌توانند بازی کنند. ما کاری را که شروع کردیم را باید به خوبی خاتمه دهیم. در نیم فصل به دنبال بازیکنان خوب و با کیفیت خارجی خواهیم بود تا تیم را تقویت کنیم.

به گزارش مهر، دیدار تیم‌های پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر جمعه شب در ورزشگاه آزادی برگزار شد که طی آن تیم پرسپولیس با تک گل محمدرضا خلعتبربی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید به برتری یک بر صفر دست یافت.

کد خبر 2134952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha