۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۱۴

تبریزی در گفتگو با مهر:

مشکل مهاجمان ذوب‌آهن ضربات آخر است/ در زدن ضربات آخر بی‌دقت هستم

مشکل مهاجمان ذوب‌آهن ضربات آخر است/ در زدن ضربات آخر بی‌دقت هستم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: متاسفانه مشکل مهاجمان تیم فوتبال ذوب‌آهن ضربات آخر است و من در زدن ضربات آخر مشکل دارم البته سعی می کنم این مشکل را حل کنم.

مرتضی تبریزی در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون بازی تیمش مقابل استقلال تهران و پیروزی ذوب‌آهن در این بازی اظهار داشت: بازی خوب و قابل قبولی انجام دادیم  و خوشحالم که توانستم در این بازی پاسخ اعتماد به سرمربی تیمم را بدهم و توانستم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و به تیمم کمک کنم.

وی در مورد شرایط خودش در بازی با استقلال تصریح کرد:متأسفانه در زدن ضربات آخر کمی مشکل دارم که سعی می کنم این مشکل را در بازی‌های بعدی حل کنم.

مهاجم تیم ذوب‌آهن با اشاره به انگیزه بازیکنان ذوب‌آهن به بازی کردن در برابر استقلال اضافه کرد:همیشه بازی در برابر تیم های بزرگ سخت است و این سختی خودش باعث ایجاد انگیزه می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکل بازیکنان ذوب‌آهن در ضربات آخر است، گفت: متاسفانه بازیکنان ما در ضربات آخر بی‌دقت هستند و این مشکل باید برای بازی‌های آینده برطرف شود تا بازیکنان ما بتوانند گل‌های بیشتری وارد دروازه تیم‌های حریف کنند.

ذوب‌آهن پنجشنبه شب در دیدار با استقلال تهران به پیروزی دو بر صفر دست یافت.

 

کد خبر 2135311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha