۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۴۸

وحید باطنی:

بیسبالی‌های اصفهان در مسابقات کشوری درخشیدند

بیسبالی‌های اصفهان در مسابقات کشوری درخشیدند

اصفهان – خبرگزاری مهر: رئیس کمیته بیسبال استان اصفهان گفت: بیسبالی‌های اصفهان در مسابقات کشوری با صعود از رقابت‌های کشوری در مسابقات لیگ بیسبال کشور، درخشش داشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید باطنی با اشاره به عملکرد بیسبالیست‌های اصفهانی در رقابت‌های کشوری اظهار داشت: ‌رقابت‌های لیگ بیسبال کشور در منطقه جنوب، که از روز سه شنبه 18شهریورماه دراستان سمنان آغاز شده بود در نهایت با صعود تیم های نادری بوشهر و پاورپایپ اصفهان به پایان رسید .

وی افزود: این رقابت‌ها با حضور نمایندگان استان‌های مرکزی، هرمزگان، اصفهان، بوشهر و کرمان برگزار و بصورت رفت و برگشت انجام شد.

رئیس کمیته بیسبال استان اصفهان در خصوص حساسیت و اهمیت لیگ جنوب کشور بیان کرد:در پنج سال گذشته قهرمان و نایب قهرمان لیگ کشور از این گروه بوده و همچنین سرمربی تیم های بوشهر و کرمان عضو کادر فنی تیم ملی کشور هستند که جزء مربیان کاربلد به حساب می‌آیند.

وی اضافه کرد: طی این رقابت‌ها پاورپایپ اصفهان توانست تیم کرمان قهرمان سال گذشته کشور را شکست دهد و در ادامه و در روز آخر نیز با شکست تیم بوشهر نایب قهرمان کشور و قهرمان سه دوره پیاپی کشور با مجموع 4 پیروزی و 12 امتیاز به عنوان تیم دوم به جمع چهار تیم برتر کشور صعود کند.

کد خبر 2135756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha