۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۰۹

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران:

به فیلم بازی‌های ژاپن، آرژانتین و برزیل نیاز دارم/ یکی از بهترین‌ها می‌شویم

به فیلم بازی‌های ژاپن، آرژانتین و برزیل نیاز دارم/ یکی از بهترین‌ها می‌شویم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است برای آنالیز خوب و دقیق ژاپن، آرژانتین و برزیل در مسابقات گرند پری به فیلم بازی‌های این تیم‌ها نیاز دارد. او همچنین تاکید کرد ایران در این مسابقات یکی از بهترین تیم‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، خسوس کاندلاس در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال درباره آماده سازی تیم ملی فوتسال برای رقابت با تیم‌های برزیل، ژاپن و آرژانتین اظهار: شناخت کافی از این تیم‌ها دارم اما نیاز به آخرین فیلم‌های این تیم‌ها در بازی‌هایی که انجام داده اند، داریم تا بتوانیم آنالیز خوب و دقیقی از آنها داشته باشیم.  این سه تیم بسیار قوی بوده و رقابت در برابر آنها بسیار سخت است.

وی افزود: ما نیز با تجربه کافی و خوبی که بازیکنان دارند و شناختی که از این تیم‌ها داریم حریف دست و پا بسته ای نیستیم و بی شک یکی از بهترین تیم‌ها در این دوره از مسابقات جام جهانی کوچک خواهیم بود.

خسوس در پایان تاکید کرد: تا پیش از اعزام تیم ملی به رقابتهای جام جهانی گرند پری سه مرحله اردوی تدارکاتی در تهران و اردوی چهارم را در کشور برزیل برگزار می‌کنیم تا چند دیدار دوستانه با تیم‌های لیگ برتری برزیل داشته باشیم. بازیکنان نیاز به بازی‌های تدارکاتی دارند تا به مرز آمادگی برسند.

تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام جهانی کوچک برزیل (گرند پری) با تیم‌های آرژانتین، ژاپن و برزیل همگروه است. ایران در اولین مسابقه روز 30 مهرماه به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

کد خبر 2136054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha