۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۳۸

هافبک پرسپولیس مطرح کرد:

بازیکنان به فکر منافع خود نیستند/ آدم از بازی کنار دهنوی خجالت می‌کشد!

بازیکنان به فکر منافع خود نیستند/ آدم از بازی کنار دهنوی خجالت می‌کشد!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هیچ کدام از بازیکنان این تیم به فکر منافع شخصی خود نیستند، گفت: قاسم دهنوی انگار شش ریه دارد و من از بازی کردن کنار او خجالت می‌کشم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد کفشگری در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: شرایط تیم ما خیلی خوب شده است. بچه‌ها نسبت به هفته‌های اول هماهنگ‌تر شده‌اند و فشارها و استرس‌ها کمتر شده است. الان هم که تیم در مکان دوم جدول است و چیزی نمانده که به صدر جدول برسیم.

وی ادامه داد: انشاءالله تا دو هفته دیگر به صدر جدول می‌رسیم. البته برای این منظور باید سپاهان را ببریم و برنامه‌ریزی ما برای همین است. باید این بازی را ببریم تا طلسم پیروزی‌های یک در میان هم شکسته شود.

هافبک دفاعی پرسپولیس با بیان اینکه سپاهان تیم بزرگ و سرسختی است، تاکید کرد: آنها اگر در بازی این هفته خود هم به پیروزی نمی‌رسیدند، تیمی نبودند که تصور کنیم افت کرده‌اند. وقتی تیم‌های پایین جدول با انگیزه و انرژی زیاد جلوی پرسپولیس قرار می‌گیرند، تیمی مثل سپاهان هر قدر هم در شروع فصل مشکل داشته باشد، برابر ما ششدانگ خواهد بود ولی با وجود همه اینها باید بازی را ببریم، چون هدف ما قهرمانی در نیم فصل و پس از آن به امید خدا قهرمانی در لیگ است.

وی در ادامه تصریح کرد: الان یکی از مزیت‌های تیم ما این است که هیچ یک از بازیکنان به فکر منافع خودشان نیستند. شاید بازیکنان هجومی که داریم گاهی به خاطر تمرکزی که روی باز کردن دروازه حریف دارند، کمتر عقب بیایند ولی در همان زمان فقط به فکر پیروزی تیم هستند. بالاخره کار هافبک دفاعی هم این است که این شرایط را جبران کند. در هر صورت برای رسیدن به موفقیت باید برای هم و تیم فداکاری کنیم. باید جور همدیگر را بکشیم.

کفشگری درباره احتمال حضور خود در این بازی و همکاریش با قاسم دهنوی هم به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: آدم کنار دهنوی بازی می‌کند، خجالت می‌کشد! ماشاءالله قاسم شش ریه دارد و بس که می‌دود آدم شرمنده می‌شود!

تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه گذشته در چارچوب هفته نهم لیگ برتر موفق شد تیم گسترش فولاد تبریز را با یک گل از پیش رو بردارد. پرسپولیس جمعه این هفته در اصفهان میهمان تیم سپاهان است.

کد خبر 2136071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha