۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۵۷

احمدی:

4 میدان شهری گرگان بهسازی شد

4 میدان شهری گرگان بهسازی شد

گرگان - خبرگزاری مهر: معاون فنی و عمرانی شهرداری گرگان از بهسازی چهار میدان شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن احمدی بعد از ظهر یکشنبه در آغاز عملیات بهسازی میدان شهید هزار جریبی گرگان افزود: میادین کریمی، فخرالدین اسعد گرگانی، شهرداری و شهید مفتح تاکنون بازسازی شده باست.
 
وی گفت: شهرداری به منظور بهبود محیط شهری و افزایش زیبایی و منظر شهری نسبت به بهسازی میادین که جداره آن ها دچار فرسودگی شده اقدام کرده است.
 
وی ادامه داد: در این راستا طرح های معماری بروز و مناسب تهیه شده و کارهای اجرایی دو میدان هزار جریبی آغاز و عملیات بهسازی میدان ولی عصر(عج) ادامه دارد.
 
احمدی در ادامه گفت:عملیات اجرایی در میدان شهید هزارجریبی از 30 تیرماه آغاز شده و طبق قرارداد طی 2 ماه به اتمام خواهد رسید. در این طرح تنها بحث بهسازی و بهبود منظر مورد نظر بوده و در حال حاضر عملیات خاک برداری انجام شده است.
 
وی گفت :شهرداری  برای این پروژه اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 240 میلیون ریال تخصیص داده است.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری  درباره بازسازی میدان ولی عصر(عج) بیان کرد: عملیات اجرایی بهسازی این میدان از آذر ماه سال 91 آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان شهریور به اتمام برسد.
 
وی افزود: شهرداری به منظور اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 900 میلیون ریال در نظر گرفته است.  
 
به گفته احمدی، شهرداری طراحی المان مناسبی برای این میدان را نیز در دستور کار خود قرار داده که پس از بهره برداری از میدان اجرای آن آغاز می شود. 
 
وی تاکید کرد: شهرداری به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی و بهم ریختگی محیط و منظر شهری در طول مدت اجرای عملیات بازسازی، حصار پوشش مناسبی را در اطراف این میادین نصب کرده است. 
کد خبر 2136166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha