۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۰۹

شب گذشته/

رئیس خانه خیرین نهاوند انتخاب شد

رئیس خانه خیرین نهاوند انتخاب شد

نهاوند-خبرگزاری مهر: در مراسمی که شامگاه یکشنبه در اداره بهزیستی نهاوند برگزار شد رئیس خانه خیرین نهاوند انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان نهاوند در این مراسم گفت: ارتباط با موسسات خیریه سراسر کشور، فرهنگسازی در خصوص جلب مشارکت‌های مردمی و تعامل با موسسات خیریه را از عمده‌ترین فعالیت‌های خانه خیرین شهرستان نهاوند محسوب می‌شود.

علی اکبر شاهمرادی گفت: هدف اصلي تشكيل خانه خيرين ارتقا و گسترش فرهنگ خيرخواهي و نيكوكاري درشهرستان نهاوند است و  بدون شك خيريه‌ها با هدف كمك به اقشار آسيب پذير جامعه تشكيل شده و خانه خيرين مي‌خواهد با روش علمي و با توجه به آموزه‌هاي ديني زمينه هاي مشاركت را فراهم كند.

شاهمرادی خانه خيرين نهاوند را مكاني براي هم انديشي و تلاش انديشمندان و فرهيختگان اهل خير و نيكوكاري دانست.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان نهاوند گفت: خانه خيرين مي‌خواهد با حمايت و پشتيباني از افراد و خانواده‌های بی بضاعت، مستضعف و معلول و گرفتار و نیازمند در کنار آنها باشد و مشكلات احتمالي آنها را حل كند و با برگزاري سمينارها و نشست هاي تخصصي و كارگاه هاي آموزشي  زمینه مشارکت و حضور خیرین را برای حمایت از افراد و خانواده های نیازمند فراهم کند.

وی افزود: انجام فعالیت های خیر خواهانه و نیکوکارانه به ویژه در امور بهزیستی ورفاه اجتماعی، ایجاد هماهنگی لازم بین موسسات خیریه وحل اختلافات بین آنها در صورت نیاز و  برگزاری دوره های آموزشی کاربردی مورد نیاز برای اعضاء موسسات خیریه با هدف رشد و ارتقاء سطح دانش آنها از دیگر فعالیت های خانه خیرین نهاوند است.

وی در پايان عنوان کرد: انجام فعالیت های مختلف، اقتصادی، خدماتی و عمرانی در راستای تقویت بنیه مالی، علمی و اطلاعاتی خانه خیرین مطابق آئین نامه ای که توسط هیئت امناء خانه خیرین تدوین می گردد از دیگر برنامه های خانه خیرین شهرستان نهاوند است.

در پایان این مراسم ماشاالله گیوی با اکثریت آرا به عنوان رئیس خانه خیرین شهرستان نهاوند انتخاب ومعرفی شد.

کد خبر 2136359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha