۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۳۱

رونمایی از محصولات جدید مبین نت در نمایشگاه تله کام

رونمایی از محصولات جدید مبین نت در نمایشگاه تله کام

شرکت ارتباطات مبین نت به عنوان یکی از شرکتهای گروه مخابرات ایران از جدیدترین محصولات سازمانی و خانگی اینترنت پرسرعت وایمکس خود در نمایشگاه ایران تله کام 2013 رونمایی می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شركت ارتباطات مبين‌نت امسال در نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رساني - ايران تلكام 2013 - حضور خواهد داشت و این اپراتور سراسري وايمكس در ايران علاوه بر ارائه‌ خدمات و محصولات قبلي از خدمات ويژه و محصولات جديد خود رونمايي می کند.

اينترنت پرسرعت بي‌سيم اشتراكي، پهناي باند اختصاصي اينترنت و شبكه‌ اختصاصي مجازي (VPN) بي‌سيم به عنوان مهم‌ترين خدمات مبين‌نت براي كاربران خانگي و سازمان‌ها و شركت‌هاي بزرگ در اين نمايشگاه معرفي و ارائه خواهند شد؛ علاوه بر این خدمات، در تلكام 2013 از جديدترين محصولات سازماني و خانگي مبين‌نت براي نخستين بار رونمايي خواهد شد؛ محصولاتي كه بيش‌تر از گذشته پاسخ‌گوي نيازهاي ارتباطي كاربران هستند و به آن‌ها كمك مي‌كنند با سهولت بيش‌تر و سريع‌تر از گذشته از خدمات گوناگون ارتباطي بهره‌مند شوند.

عوامل فروش مناطق و سازماني و هم‌چنين گروه فني و پشتيباني مشتركان شركت ارتباطات مبين‌نت در تمام روزهاي نمايشگاه در غرفه حضور خواهند داشت تا اطلاعات مربوط به هر يك از محصولات و خدمات را در اختيار علاقه‌مندان، كاربران خانگي و كارشناسان شركت‌ها و سازمان‌ها قرار دهند.

نمايشگاه ايران تلكام 2013 از پنج‌شنبه 4 مهر تا روز يك‌شنبه 7 مهر از ساعت 9 الي 16 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار می شود و شركت ارتباطات مبين‌نت به عنوان اپراتور سراسری ارائه‌ كننده‌ خدمات وايمكس در ايران و يكي از اعضاي گروه مخابرات ايران در چهاردهمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رساني حضور خواهد داشت.


 

کد خبر 2136619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha