۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۰۳

فلاح جلودار:

مشکلات شهرستانهای مازندران جدی پیگیری می شود

مشکلات شهرستانهای مازندران جدی پیگیری می شود

ساری - خبرگزاری مهر: استاندار جدید مازندران گفت: مشکلات شهرستانها را بصورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار ظهر دوشنبه در جلسه معارفه خود به عنوان بیست و یکمین استاندار مازندران با تاکید بر اینکه مازندران استان نیروخیز در بعد ملی است، گفت: دست همیاری همه کسانیکه در استان دست اندرکار و مسئول بوده را می فشارم و از همکاری آنان در اتاق فکر حمایت می کنم.

وی به استعدادهای سرشار استان در همه زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، بنادر و .. اشاره کرد و گفت: ما می توانیم از این امکانات حداکثر استفاده را داشته باشیم، زیرا این کار عملی است.
 
وی با بیان اینکه شرایط فعلی استان دردآور است، یادآور شد: طی سالهای گذشته از دیگر استانها برای اشتغال به مازندران می آمدند ولی امروز این امکان در استان وجود ندارد.
 
فلاح جلو دار از اعتماد دولت تدبیر و امید و وزیر کشور تشکر و به اسناد توسعه استان اشاره کرد و گفت: طبق سند چشم انداز 20 ساله که هشت سال از آن گذشته، باید تلاش کنیم در 12 سال باقیمانده به اهداف سند دست یابیم.
 
وی دربحث سرمایه گذاری در استان گفت: چند کارخانه تعطیل شده و طرح های ناتمام وجود دارد که 10 سال فرصت نیاز داریم این پروژه ها را به اتمام برسانیم.
 
استاندار جدید با بیان اینکه نباید بسنده کنیم که دولت تدبیر و امید بودجه را تامین کند، گفت: باید با همکاری دستگاهها، مشکلات را یکی پس از دیگر پشت سر بگذاریم.
 
وی ادامه داد: بنا بر زمان مقرر شده توسط وزیر کشور برنامه های خود را ارائه می دهم. 
کد خبر 2136783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha