۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۸:۰۵

گزارش مهر/

انتخاب سرمربی مس؛ خبری که تکذیب شد/ انتخاب مربی خارجی برای دوری از حاشیه

انتخاب سرمربی مس؛ خبری که تکذیب شد/ انتخاب مربی خارجی برای دوری از حاشیه

کرمان – خبرگزاری مهر: شرایط ویژه و بحرانی مس کرمان با تاخیر در انتخاب سرمربی و انتشار اخبار و گمانه‌زنی‌های مختلف هر روز بیشتر دچار حاشیه می‌شود این درحالی است که مس با توجه به نیاز اندکش برای جبران امتیازهای از دست رفته به مدیریت زمان نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ساعاتی قبل یکی از رسانه های ورزشی از پیوستن پرویز مظلومی به مس کرمان خبر داد اما این خبر تنها چند دقیقه بعد توسط مظلومی تکذیب شد و لحظاتی بعد هم مدیرعامل مس کرمان به شدت این خبر را رد کرد.

بروز چنین شرایطی برای تیمی که به شدت به آرامش نیاز دارد بار دیگر مس را بیشتر از گذشته وارد حواشی مختلف کرده است.

در حالیکه سایر تیمها خود را برای هفته دهم لیگ برتر آماده می‌کنند اما مس کرمان هر روز بیش از گذشته به دلیل عدم حضور کادر فنی در مس کرمان از آمادگی دور می‌شود و زمان را برای حل مشکلاتش از دست می دهد.

گفته می‌شود ذوالفقار نسب و مظلومی، مربی سابق تراکتور سازی تبریز و حتی یورگن گده آلمانی در لیست مس کرمان قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری مهر نیز چندی قبل گمانه‌زنی‌هایش را در خصوص مربی مورد نظر اکبر ایرانمنش اعلام کرده بود اما تا کنون هیچ یک از این گمانه‌زنی‌ها به انتخاب نهایی نرسیده است.

در این میان حساسیت رسانه‌ها و هواداران مس کرمان هر روز نسبت به عدم وجود کادر فنی برای یک تیم لیگ برتری بیشتر می‌شود.

از سوی دیگر یاوری که دلیل استعفایش از مس کرمان را عدم نتایج مطلوب عنوان کرده بود بلافاصله پس از جدایی از مس به فجر سپاسی پیوست.

این درحالی بود که در هفته های گذشته و زمانی که پیروانی هدایت این تیم را در دست داشت سکوهای تماشاگران و برخی لیدرها فجر خواستار حضور یاوری در تیمشان بودند.

این انتقال نشان داد که همه چیز در این فوتبال کرمان در سال جاری عجیب است و مربی تیم مس، تیم کرمانی را به سادگی ترک می‌کند تا مربی تیمی دیگر شود.

حاشیه در مس کرمان این روزها موج می زند این درحالی است که انتخاب سرمربی تنها گام اول برای نجات مس است زیرا مس در گام بعد باید ترکیب ناقص بازیکنانش را مرمت و مشکلات فنی بازیکنان کنونی را رفع کند.

با این وجود به نظر می‌رسد با وجود اینکه مظلومی و ذوالفقار نسب همچنان مهمترین گزینه‌های مس کرمان برای رهبری این تیم در ادامه لیگ برتر هستند اما مدیرعامل مس کرمان به شدت به جذب مربی خارجی علاقه دارد.

مهمترین دلیل این انتخاب نیز دوری مس کرمان از هر گونه حاشیه‌ای است که انتخاب یک مربی وطنی می تواند برای مس کرمان به همراه داشته باشد.

در واقع مدیرعامل تیم، کسی را می خواهد که هیچ ارتباطی با گروهها و دسته های ایجاد شده در فوتبال داخلی نداشته باشد و تنها به فوتبال و رفع مشکلات مس کرمان در هفته های باقیمانده در لیگ برتر تمرکز کند.

اما گویی ایرانمنش فراموش کرده است که هر مربی را که به تیم کرمانی بیاورد حداقل چندین هفته زمان نیاز دارد که بتواند بازیکنان و نقاط ضعف را بشناسد.

و در نهایت نیز در پی هر نا کامی در مس کرمان بهانه عدم انتخاب بازیکنان در ابتدای فصل و ترکیب ناقص تیم را با خود به همراه دارد.

همچون گذشته تاکید می کنیم که مس کرمان به آرامش، تدبیر و مدیریت سریع و حذف حواشی نیاز دارد در غیر این صورت در سال آینده در چنین روزی نامی از کرمان در لیگ برتر فوتبال کشور وجود نخواهد داشت.

کد خبر 2136950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha