۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۳۵

روشن در گفتگو با مهر:

خط دفاع و دروازه استقلال هماهنگ نیست/ شاید من هم به بیرامار بروم!

خط دفاع و دروازه استقلال هماهنگ نیست/ شاید من هم به بیرامار بروم!

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است مشکلات بد موقع گریبان استقلال را گرفته. وی می‌گوید باید دعا کنیم استقلال مقابل بوریرام تایلند حداقل یک تساوی کسب کند چون خط دفاع و دروازه این تیم هماهنگ نیست.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص رویارویی استقلال با تیم بوریرام تایلند در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: استقلال در شرایط فعلی کار سختی دارد و متاسفانه مشکلات بد موقع گریبان استقلال را گرفته است. باید دعا کنیم که استقلال حداقل یک مساوی را بگیرد.

وی افزود: بوریرام در ورزشگاه آزادی و مقابل 80 هزار تماشاگر ایرانی خیلی خوب و راحت بازی کرد و با وجود اینکه خیلی زود گل خورد، ولی انسجامش را حفظ کرد. فوتبال تایلند زمین تا آسمان فرق کرده است و بازیکنان خارجی اثر گذاری به فوتبال این کشور وارد شده‌اند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره مشکلات اصلی آبی‌پوشان تاکید کرد: غیر از مسائل حاشیه‌ای و داخلی که به خاطر دروغ‌ها و وعده‌های مسئولان باشگاه ایجاد شده، خط دفاع و دروازه استقلال با هم هماهنگ نیست. آنها در لیگ برتر 11 گل خورده‌اند که این برای تیمی مثل استقلال بد است.

روشن ادامه داد: وقتی که ما داد می‌زنیم "آکادمی‌ها را بسازید و توسعه دهید" برای همین است. در اینصورت هم خرج باشگاه کمتر می‌شود و هم تعصب بازیکنان روی باشگاهشان بالا می‌رود و دیگر نیازی نیست هزینه‌های وحشتناک انجام داد و اعضای تیم را با وعده و وعید نگه داشت.

وی در خصوص اینکه قرار بود چند ماه پیش به باشگاه بیرامار پرتغال برود ولی حالا سه بازیکن پرسپولیس به این تیم پرتغالی رفته‌اند، یادآور شد: قرار بود چند ماه پیش برای قبول مدیریت فنی این باشگاه به پرتغال بروم. حتی نماینده این باشگاه به تهران آمد و مذاکراتی داشتیم ولی آن موقع دو مشکل وجود داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان گفت: در آن مقطع هم لیگ پرتغال تعطیل بود و ویزایم دیر صادر شد و هم اینکه با تیم ناشنوایان مشغول کار بودم. حالا دوباره دنبال کار را می گیرم شاید مثل پرسپولیسی ها به بیرامار بروم!

تیم فوتبال استقلال تهران فردا چهارشنبه در چارچوب بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تایلند به مصاف تیم بوریرام تایلند خواهد رفت. استقلال در بازی رفت موفق شد با یک گل در ورزشگاه آزادی حریفش را شکست بدهد.

کد خبر 2137088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha