۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸

حیدرپور در گفتگو با مهر؛

رونمایی از ترکیب جدید گهر دورود/ انتقاد از دریافت ورودی از تیم های لیگ یکی

رونمایی از ترکیب جدید گهر دورود/ انتقاد از دریافت ورودی از تیم های لیگ یکی

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر عامل باشگاه گهر دورود از رونمايي تيم جديد گهر خبر داد و گفت: امروز يك ديدار دوستانه را مقابل شهرداري اراك در دورود خواهيم داشت كه در آن علاقمندان مي‌توانند تيم جديد گهر را ببينند.

اسماعيل حيدرپور در گفتگو با خبرنگار مهر انتخاب محمد احمدزاده برای سرمربیگری گهر را يك اقدام مثبت عنوان كرد و گفت: ايشان نشان دادند يك مربي جوان‌گرا هستند و ما براي اولين بار در اين فصل يك تيم با 11بازيكن آينده‌دار لرستاني به خصوص از شهرستان دورود را داريم كه تاكنون بي‌سابقه بوده است.

وی ادامه داد: همچنین اردوي بسيار خوبي را در تهران داشتيم و در سه بازي كه برگزار كرديم نتايج خوبي را كسب كرديم.

حیدرپور همچنين از رسانه‌هاي استان و هواداران درخواست كرد تيم گهر را تنها نگذارند و اين تيم بومي و سرمايه‌ استان را مورد حمايت قرار دهند.

مديرعامل باشگاه گهر دورود در ادامه با انتقاد از فدراسيون فوتبال گفت: امسال قوانيني وضع شده است كه هر تيمي ورودي مسابقات را پرداخت نكند حق شركت در مسابقات را ندارد و با توجه به مشكلات مالي كه اين روزها گريبانگير تيم‌هاي فوتبال كشور است اين موضوع بسيار كمرشكن خواهد بود.

وي افزود: اين در حالي است كه فدراسيون هنوز وظايف خود در قبال باشگاه‌ها را انجام نداده است. به عنوان نمونه هزينه‌هاي تبليغات دور زمين كه تنها براي سازمان ليگ است و يا پاداشي كه براي صعود به ليگ برتر بايد مي‌گرفتيم و نگرفتيم.

اسماعيل حيدرپور همچنين گفت: باشگاه‌هاي ليگ يكي تبديل به "توسري خور" فدراسيون فوتبال شدند و به هر دليل تحت فشار قرار مي‌گيرند در حالي كه در ليگ برتر اين چنين مواردي وجود ندارد و دوستان با هر مشكلي از باشگاه‌ها كنار مي‌آيند.

وي بیان داشت: من با چند تن از مديران عامل باشگاه‌هاي دسته اولي صحبت كردم و از آقاي عزيزمحمدي رئيس اتحاديه‌ باشگاه‌ها تقاضا كردم جلسه‌اي را برگزار كنند و مشكلات تيم‌هاي ليگ يكي بررسي شود.

مديرعامل باشگاه گهر دورود در ادامه از رونمايي تيم جديد گهر خبر داد و گفت: امروز يك ديدار دوستانه را مقابل شهرداري اراك در دورود خواهيم داشت كه در آن علاقمندان مي‌توانند تيم جديد گهر را ببينند.

وی ادامه داد: همچنین ما هفته‌ اول رقابت‌هاي ليگ كه 31 شهريورماه آغاز خواهد شد به قرعه‌ استراحت برخورده‌ايم و احتمالا براي آمادگي بيش‌تر در اين هفته يك ديدار دوستانه را ترتيب دهيم.

کد خبر 2137276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha