۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۰۳

برزگر خبر داد:

دانش آموزان و دانشجویان آذربایجان شرقی با امنیت کامل سال تحصیلی خود را آغاز می کنند

دانش آموزان و دانشجویان آذربایجان شرقی با امنیت کامل سال تحصیلی خود را آغاز می کنند

تبریز- خبرگزاری مهر: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تبریز گفت: با هماهنگی های صورت گرفته دانش آموزان و دانشجویان استان سال تحصیلی خود را با امنیت کامل آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید برزگر پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد مهر بازگشایی مدارس و دانشگاه ها از نیروی انتظامی خواستار شد تا در آغاز سال تحصیلی با قرار دادن کادر رسمی و نیروی مجرب در اطراف مدارس به خصوص دبیرستان ها، دانش آموزان را از امنیت کامل برخوردار کنند.

وی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی خانواده ها نظارت بر قیمت عرضه لوازم التحریر و پوشاک مدارس ضروری است. 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تبریز گفت: تصاویر لوازم التحریر موجود در بازار مطابق با فرهنگ ما نیست و متولیان این امر برای مقابله با این مشکل تصاویری با محتوای فرهنگ خودمان تولید کنند.

برزگر با تقدیر از زحمات سازمان بهزیستی و کمیته امداد در خصوص فراهم کردن امکانات برای خانواده های بی بضاعت گفت: در سال گذشته مسئولان بهزیستی و کمیته امداد نقش برجسته ای در تامین لوازم التحریر و پوشاک مدارس منطقه اسپیران تبریز داشتند.

وی با اشاره به نظارت جدی نیروی انتظامی نیروز انتظامی به خوابگاه ها گفت: دخترانی که به خوابگاه ها مراجعه می کنند باید از کلانتری آدرس داشته باشند تا بتوانند در خوابگاه ها اسکان یابند. 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تبریز گفت: نیروی انتظامی با احتمام جدی و نظارت مستمر و ویژه به تمامی خوابگاه ها و خانه های دانشجویی تدابیر ویژه ای برای رفاه حال دانشجویان و برای ارتقا امنیت آنها داشته باشند.

برزگر افزود: سرویس مدارس جزو دغدغه های والدین برای آغاز سال تحصیلی است و افزایش قیمت سرویس های مدارس باید با کیفیت خودرو همراه باشد تا خانواده ها نگران حمل و نقل فرزندان خود نباشند.

کد خبر 2137381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha