۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۰۰

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

پرداخت زکات پیشرفت عمرانی و کاهش مشکلات نیازمندان را در پی دارد

پرداخت زکات پیشرفت عمرانی و کاهش مشکلات نیازمندان را در پی دارد

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: پرداخت زکات پیشرفت عمرانی و کاهش مشکلات نیازمندان را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر سه شنبه در نشست با مسئولان ستاد جمع‌اوری زکات کشور و مسئولان کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد خدمات بسیار خوبی را به مردم و نیازمندان ارائه می‌دهد و تلاش زیادی در راستای کاهش مشکلات افراد تحت حمایت دارد.

وی با تقدیر از مسئولان ستاد جمع اوری زکات کشور افزود: در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیار خوبی در استای فرهنگ‌سازی و جمع اوری زکات در سطح کشور صورت گرفته است.

امام جمعه بوشهر در ادامه با اشاره به برگزاری جشن شکرگزاری در استان بوشهر، تصریح کرد: برگزاری این جشن بیانگر بصیرت است چرا این فردی که از نعمت‌های خدا بهره‌مند می‌شود معرفت شکرگزاری نیز دارد.

وی با تاکید بر لزوم شکرگذاری در برابر همه نعمت‌ها، خاطرنشان ساخت: شکر افزایش نعمت‌ها را در پی دارد و اگر شکرگزار نباشیم و کفران نعمت کنیم موجب عذاب الهی می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری در ادامه سخنان خود به اهمیت و جایگاه پرداخت زکات اشاره کرد و افزود: زکات موجب توسعه و پیشرفت در مسائل عمرانی و دستگیری از نیازمندان می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بر خوردن روزی حلال تاکید کرد و گفت: خوردن روزی حلال موجب زندگی آسمانی می شود و همه باید به کسب رزق و روزی حلال توجه ویژه داشته باشیم.

کد خبر 2137607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha