۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۰۹

لیگ قهرمانان آسیا؛

استقلال در قلعه تندر تمرین کرد

استقلال در قلعه تندر تمرین کرد

تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار برگشت خود برابر بوریرام تایلند، آخرین تمرین خود را در ورزشگاه محل برگزاری این مسابقه برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال آخرین تمرین این تیم پیش از رویارویی با بوریرام تایلند، ساعت 15:30 امروز دوشنبه در زمین اختصاصی ورزشگاه بوریرام برگزار شد که حاشیه‌های این تمرین به شرح زیر است:

* این تمرین طبق قوانین AFC مدت یک ساعت به طول انجامید.

* پیش از شروع تمرین بازیکنان و کادرفنی، عکس تیمی به یادگار گرفتند.

* امیر قلعه‌نویی در آغاز تمرین برای دقایقی با بازیکنانش به صحبت پرداخت و بار دیگر بر اهمیت دیدار روز چهارشنبه دو تیم تاکید کرد.

* تمرین استقلال در 15 دقیقه آغازین، برای حضور عکاسان و خبرنگاران آزاد بود تا آنها بتوانند پوشش خبری کاملی از این تمرین داشته باشند.

* مقداد نجف‌نژاد رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در کنار زمین حضور یافت و از نزدیک نظاره‌گر آخرین تمرین آبی‌ها شد.

* بازیکنان استقلال پس از دویدن دور زمین، به کار با توپ و همچنین حفظ توپ پرداختند. در این بخش بازیکنان به دستور امیر قلعه‌نویی به شوتزنی به سمت دروازه پرداختند که سرمربی استقلال از بازیکنانش می‌خواست با دقت زیاد اقدام به شوتزنی کنند.

*در پایان تمرین استقلال نیز تیموریان، مجیدی، برهانی، نکونام و عمران‌زاده به تمرین ضربات ایستگاهی پرداختند.

* نمایندگان باشگاه استقلال در جلسه هماهنگی که با حصور ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد به شدت نسبت به فیلمبرداری از تمرین این تیم و رفتار تایلندی‌ها اعتراض کردند.

* استقلال در دیدار روز چهارشنبه یکدست سفید می پوشد و دروازه‌بان این تیم نیز سبزپوش خواهد بود. بوریرام هم یکدست سورمه‌ای خواهد پوشید و لباس دروازه‌بان این تیم نیز خاکستری خواهد بود.

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال استقلال و بوریرام در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 15:30 روز چهارشنبه در تایلند برگزار می‌شود. در بازی رفت تیم استقلال با یک گل به برتری دست یافت.

کد خبر 2137726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha