۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۲۷

یک باستان شناس شهردار بیستون شد

یک باستان شناس شهردار بیستون شد

اعضای شورای شهر بیستون، یک باستان شناس معمار را به عنوان شهردار جدید این شهر باستانی انتخاب کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا خسروی رئیس شورای شهر بیستون بیان کرد: اعضای شورای شهر بیستون با درنظر گرفتن ویژگیهای خاص شهر باستانی بیستون که از موقعیت ممتاز گردشگری و طبیعی نیز برخوردار است، اقدام به تعیین شاخص های مناسبی جهت انتخاب شهردار کرد.

وی ادامه داد: بر اساس شاخصهای تعیین شده برای شهرداری این شهر باستانی گزینه هایی پیشنهاد شد که نهایتا اعضای شورای شهر بیستون با اجماع مطلق آرا، احسان احمدی نصر که دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری و باستان شناسی است را به عنوان شهردار بیستون انتخاب کرد.

خسروی تصریح کرد: از آنجایی که شهر بیستون یک شهر باستانی و دارای اثری ثبت جهانی شده است، شهردار جدید که یک باستان شناس معمار و از مدرسین مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه است، می تواند امورات شهری این دیار را با تعاملی مناسب با میراث فرهنگی انجام دهد.

رئیس شورای شهر بیستون، گفت: یکی از ویژگیهای لازم برای انجام امورات شهرداری بیستون، اشرافیت و درک واقعی جایگاه میراث فرهنگی و ایجاد هماهنگی بین انتظارات مردم و شهروندان و محدودیت های قانونی و ظرفیت های میراث فرهنگی است که به نظر می رسد شهردار جدید از این قابلیت برخوردار باشد.

وی یادآور شد: امید است که بتوانیم با همکاری شورا و شهرداری، خدمات شایسته و ارزنده ای در جهت جلب رضایت شهروندان بیستونی و همچنین رونق عمرانی و آبادانی این دیار باستانی ارائه دهیم.

خسروی بیان کرد: با توجه به اینکه بیستون، نگین درخشان استان کرمانشاه و به نوعی یک شهر شناخته شده در عرصه جهانی است انتظار داریم که مسئولین فرمانداری هرسین و استانداری کرمانشاه مراحل قانونی صدور حکم شهردار جدید این شهر را در زمان کوتاهتری انجام دهند.

کد خبر 2137873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha