۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷

صالحی امیری خبر داد:

تامین اعتبار اعزام‌های ضروری و حل مشکل کشتی، فوتبال و والیبال

تامین اعتبار اعزام‌های ضروری و حل مشکل کشتی، فوتبال و والیبال

سرپرست وزارت ورزش و جوانان می‌گوید اعتبار اعزام‌های ضروری فدراسیون‌هایی‌ که تا پایان آذرماه مسابقات مهم را پیش‌رو دارند تامین شده است. وی همچنین می‌گوید مشکلات فدراسیون‌هایی چون کشتی، والیبال، بسکتبال، تکواندو، قایقرانی، فوتبال و سایر فدراسیون‌ها برطرف شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید رضا صالحی امیری با اشاره به اهمیت موفقیت‌های جهانی و بین‌المللی برای ورزش کشور گفت: پس از بررسی‌های کارشناسی و استخراج برنامه اعزام‌های مهم فدراسیون‌ها در راستای تاکید رئیس جمهور و جلسه اینجانب با دکتر نوبخت معاون ریاست جمهوری، اعتبار 70 اعزام ضروری و مهم فدراسیون‌های ورزشی که تا پایان آذرماه در قالب مسابقات قهرمانی جهان، کسب سهمیه، مسابقات آسیایی و ... برگزار خواهد شد، تأمین شد.

وی ادامه داد: با تأمین اعتبار لازم اعزام‌هایی که طی 100 روز آینده در ورزش کشور و در عرصه‌های بین‌المللی رخ خواهد داد، مشکلات فدراسیون‌هایی چون کشتی، والیبال، بسکتبال، تکواندو، قایقرانی، فوتبال و سایر فدراسیون‌ها برطرف شد و ما توقع داریم که رؤسای فدراسیون‌های ورزشی نیز با دقت‌ نظر در هزینه‌، این اعتبارات را در ارتباط‌ با همان اعزام‌ها لحاظ و آرامش‌خاطر را به ورزشکاران و کادر فنی بازگردانند و عزیزان ملی پوش را در فضایی مطلوب و سرشار از شادابی و آرامش روانه مسابقات بین‌المللی و جهانی نمایند.

صالحی امیری با اشاره به نقش قهرمانان در ایجاد روحیه و غرور ملی در میان اقشار مختلف جامعه بر توجه صرف ورزشکاران و کادر فنی به مسائل فنی، پرهیز و دوری از حاشیه‌ها و دغدغه‌های مالی تأکید کرد.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان افزود: از نمایندگان خود و کارشناسی مجموعه خواسته‌ام تا هرچه سریعتر در فاز دوم رفع مشکلات فدراسیون‌های ورزشی، در خصوص مسائل و مشکلاتی چون مسائل مالی، اساسنامه فدراسیون‌ها، روشن شدن تکلیف فدراسیون‌های بلاتکلیف و مسائل اداری، بررسی‌های لازم را انجام دهند تا قبل از پایان سالجاری، کلیه مشکلات فدراسیون‌ها به ویژه فدراسیون‌هایی که سال آینده در مسابقات آسیایی اینچؤن شرکت خواهند داشت برطرف شده و رشته‌های مختلف ورزشی حاضر در این رقابت‌های حساس، بدون دغدغه در این عرصه مهم، با غرور و افتخار کامل ظاهر شوند.

کد خبر 2138051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha