۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۴۷

گزارش خبری/

فولاد خوزستان برای کسب هفتمین پیروزی خود تلاش می کند

فولاد خوزستان برای کسب هفتمین پیروزی خود تلاش می کند

اهواز - خبرگزاری مهر: تیم فولاد خوزستان، برای کسب هفتمین پیروزی خود درمسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور به مصاف حریفان خود می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته دهم این مسابقات، تیمهای فولاد خوزستان و سایپا البرز از ساعت 18 و 40 دقیقه روز بیست و نهم شهریور در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر می روند.

پس از ثبت اولین تساوی سرخ پوشان اهوازی و از دست دادند و دو امتیاز حساس مقابل تیم مس کرمان در هفته گذشته، شاگردان حسین فرکی این هفته تلاش می کنند با پیروزی از میدان خارج شوند تا همچنان در صدر جدول رده بندی رقابتها باقی بمانند.

با توجه به نزدیکی امتیازات تیمهای اول تا چهارم جدول رده بندی هرگونه لغزش ازسوی فولاد خوزستان، باعث سقوط احتمالی ازمکان نخست خواهد شد. عبدالله کرمی بازیکن کلیدی و تاثیرگذار فولاد خوزستان به علت محرومیت، نمی تواند تیمش را در این هفته همراهی کند، غیبتی که بر مشکلات حسین فرکی در خط دفاع اضافه خواهد کرد.

سنگربان و خط دفاع تیم فولاد خوزستان در بازی هفته نهم، اشتباهات فاحشی داشتند تا جایی که لوسیانو ادینهو از تنها دو فرصت بدست آمده، دو گل برای تیم مس کرمان به ثمر رساند. فرکی برای اینکه این هفته، امتیازات کامل بازی را از آن خود کند، قبل هر نکته ای باید مشکلات تیمش در خط دفاع را ترمیم کند.

فولادخوزستان، این هفته به مصاف تیمی می رود که بر خلاف ابتدای فصل، در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب می کند. سرمربی تیم سایپای البرز پس از شروع نا امید کننده توانسته است تیم خود را تا پایان هفته نهم با 13 امتیاز درمکان هفتم جدول رده بندی قراردهد.

صعود چند پله ای سایپا نشان می دهد، این تیم با مربی تک تبار خود به تیمی هماهنگ و منسجم تبدیل شده است. پیروزی قاطع مقابل ملوان در بندرانزلی و تساوی مقابل تیم اوج گرفته نفت تهران، این موضوغ را ثابت می کند. انگین فیرات تفکرات تاکتیکی خود را به شاگردانش دیکته کرده است و بر اساس همین تفکرات نارنجی پوشان هر روز نسبت به گذشته پیشرفت بهتری می کنند.

سایپا این هفته نیز به دنبال آن است که با دست پر از اهواز خارج شود و خود را به جمع صدرنشینان لیگ نزدیک تر کند. سجاد شهباز زاده در هفته های اخیر مهاجم تاثیرگذاری برای سایپا نشان داده است و خط دفاع فولاد باید این بازیکن و روزبه شاه علیدوست دیگر مهاجم نارنجی پوشان کرجی را به خوبی مهار کنند.

ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا از آن دسته بازیکنان متعصب به پیراهن تیمش است، این بازیکن پیش از 13 سال است که پیراهن سایپا را بر تن داشته است و یکی از مردان کلیدی میان میدان تیمش محسوب می شود. فولاد خوزستان اگر به دنبال کسب پیروزی در این بازی سخت است، باید از نبردهای میانه میدان سربلند بیرون آید، جایی که بختیار رحمانی، سروش رفیعی و شهاب کرمی نباید اجازه نفس کشیدن به ابراهیم صادقی و دیگران بازیکنان خط هافبک سایپا را بدهند.

فولاد خوزستان که در بازی هفته گذشته مقابل مس کرمان نشان داد با کمبود بازیکن با تجربه و رهبر مواجه است، بازیکنی که در روزهای حساس عصای دست حسین فرکی باشد. مسئله ای که بخصوص در بازی مقابل پرسپولیس تهران نمود بیشتری پیدا کرده بود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان اگر می خواهد در مسابقات جام باشگاه های آسیا و ادامه رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران با مشکلات کمتری روبرو شود، باید فکری اساسی برای حل آن ارائه کند. حضور یک لوسیانو پریرا آماده خیال حسین فرکی را از خط حمله تا حدود بسیار زیادی راحت کرده است، مهاجمی که با زدن گلهای حساس باعث نیمکت نشینی فرزاد حاتمی بازیکن ملی پوش فولاد خوزستان شده است، بازیکنی که با سر و صدای زیاد از تیم استقلال تهران به تیم فوتبال فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات منتقل شده است.

به هر حال فولاد خوزستان که می توانست در هفته نهم فاصله امتیازات خود را با تیمهای استقلال و نفت تهران، بیشتر افزایش دهد، این هفته حتما باید با دقت و هوش بیشتری پای به عرصه مبارزه با تیم سایپا بگذارد.

استقلال و نفت تهران که در یک قدمی صدر جدول رده بندی هستند منتظر یک غفلت از سوی سرخ پوشان اهوازی هستند تا خود بر جایگاه نخست تکیه بزنند. سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه به دنبال سه امتیاز بازی خانگی مقابل سایپا است، گفت: تیم سایپا دوست دارد خارج از خانه دست پر از زمین خارج شود اما فولاد هم دوست ندارد در زمین خود امتیازی از دست دهد.

حسین فرکی با اشاره به اینکه هر دو تیم به لحاظ  فنی تیمهای خوب و قدرتی هستند، به خبرنگار مهر در اهواز گفت: تیمهای فولاد و سایپا از تیمهای بی‌ حاشیه لیگ هستند و فقط به دنبال ارائه یک فوتبال زیبا هستند و همین مسئله نوید بازی خوبی را می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه تیم سایپا در این فصل عملکرد خوبی داشته است، اظهار کرد: نتایج خوب سایپا کرج، در مسابقات هفته های اخیر، نشان می دهد که این هفته بازی مشکلی پیش رو داریم و باید با حوصله به دنبال کسب پیروزی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه بازی های اخیر این هفته را بررسی کردیم، افزود: با نقاط ضعف و قوت سایپا آشنا هستیم و با شناخت کامل به مصاف این تیم خواهیم رفت.

کد خبر 2138188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha