۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۴۸

بوالحسنی خبر داد؛

داروسازی بایر افلاک آماده تولید چهار قلم دارو/ مشکل تامین سرمایه در گردش

داروسازی بایر افلاک آماده تولید چهار قلم دارو/ مشکل تامین سرمایه در گردش

ازنا - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان ازنا گفت: کارخانه داروسازی دامی بایر افلاک شهرستان ازنا در صورت تامین سرمایه در گردش آماده تولید چهار قلم داروی دامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود بوالحسنی فرماندار شهرستان ازنا صبح چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان با اشاره به قرارگیری در آستانه هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: تنها جنگی که در تاریخ معاصر یک  وجب از خاک کشورمان جدا نشد جنگ تحمیلی است.

وی افزود: پیشرفت های علمی، صنعتی و ورزشی که امروز در کشور شاهد آن هستیم به برکت ایثارگری های فرزندان این ملت در هشت سال دفاع مقدس و ارشادات ولایت فقیه است.

فرماندار ازنا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به انتقاد اعتقاد دارم و از نقد سازنده استقبال می کنم افزود: اگر نقد را پذیرفتیم جامعه به سمت توسعه حرکت می کند و اگر انتقاد نباشد نقاط ضعف شناسایی نمی شوند.

بوالحسنی تصریح کرد: بیان انتقادات باید در راستای رفع مشکلات جامعه و اصلاح آن ها باشد و نباید از انتقادات در راستای انجام وظیفه ناراحت شد.

فرماندار شهرستان ازنا در ادامه به موضوع کارخانه داروسازی دامی بایر افلاک شهرستان ازنا پرداخت و با اشاره به سفر رئیس سازمان دامپزشکی کشور به شهرستان ازنا افزود: پروانه تولید چهار قلم دارو برای این کارخانه صادر شده است.

بوالحسنی با بیان اینکه این چهار قلم دارو تست شده است و آماده تولید است اظهار داشت: در صورت تامین سرمایه در گردش این کارخانه می تواند آغاز به کار کند و مشکلی برای تولید ندارد.

وی همچنین درباره وضعیت کارخانه پارس الوند شهرستان ازنا یادآور شد: مشکل این کارخانه تغییر کاربری زمین است که در سفر استاندار به شهرستان ازنا مقرر شد در استان بررسی و پیگیری شود.

کد خبر 2138343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha