۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۱۶

لیگ قهرمانان آسیا؛

شکست استقلال برابر بوریرام در پایان نیمه نخست

شکست استقلال برابر بوریرام در پایان نیمه نخست

تیم‌ فوتبال استقلال در پایان نیمه نخست دیدار برگشت خود برابر بوریرام تایلند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با یک گل نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم های فوتبال استقلال و بوریرام یونایتد تایلند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه اختصاصی تیم بوریرام در حال برگزاری است. در این دیدار که از ساعت 15:30 امروز آغاز شده است تیم بوریرام در پایان نیمه نخست با یک گل برابر استقلال به برتری دست یافت. اسمار باربا در دقیقه 38 زننده تنها گل این نیمه بود.

استقلال که با ترکیبی کاملا دفاعی به میدان رفته بود در زمین لغزنده ورزشگاه اختصاصی بوریرام نخستین جرقه بازی را زد. شوت آندرانیک تیموریان در دقیقه 6 از پشت محوطه جریمه که با مهار دروازه‌بان بوریرام همراه شد، اولین حرکت جدی بود که روی دروازه دو تیم ایجاد شد. بعد از این صحنه بوریرامی‌ها تلاش کردند خود را بر استقلال تحمیل کنند که در میانه میدان با جنگندگی شاگردان قلعه‌نویی مواجه شدند با این حال اخطاری که خسرو حیدری در دقیقه 11 دریافت کرد اتفاق خوبی برای استقلال در همان دقایق اولیه نبود.

بوریرامی‌ها در دقیقه 15 از راست روی دردوازه استقلال حمله‌ای را طرح ریزی کردند که پاس عرضی مهاجم این تیم سکونشینان را نیم خیز کرده بود ولی در چند رفت و برگشت این توپ دفع شد. در دقیقه 18 بود که رحمتی و صادقی روی یک توپ ارسالی از چپ قاطی کردند که این صحنه می‌توانست برای سفیدپوشان استقلال دردسر آفرین باشد.

در ادامه بازی تجمع بازیکنان دو تیم در میانه میدان باعث شد تا توپ بیشتر در این منطقه ضربه بخورد با این حال میزبان با حمایت تماشاگرانش اشتهای بیشتری برای حمله کردن داشت. استقلالی‌ها که با تجمع در نیمه زمین خودی سعی کرده بودند به مهاجمان بویرام فضا ندهند این تیم با مجبور به ارسال‌های بلند کردند و این همان چیزی بود که مدافعان بلندقامت تیم استقلال انتظارش را داشتند.

در دقیقه 33 بازی شوت زمینی مهاجم بوریرام را رحمتی به راحتی مال خود کرد تا این حمله حریف هم اثری نداشته باشد. دقیقه 37 بازی بود که عمران‌زاده در نزدیکی خط کرنر روی مهاجم حریف مرتکب خطا شد و از داور دیدار اخطار دریافت کرد. تایلندی‌ها از این ضربه یک کرنر به دست آوردند و روی همین ضربه کرنر اسمار باربا، مدافع 192 سانتیمتری و اسپانیایی این تیم با ضربه سر چکشی دروازه استقلال را گشود. بعد از این گل اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد تا نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یابد.

تیم استقلال با ترکیب سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری، هاشم بیک‌زاده، جواد نکونام، جی‌لوید ساموئل، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، پژمان نوری و محمد قاضی در این دیدار برابر حریف به میدان رفت.

کد خبر 2138364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha