۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۲۶

راه‌اندازی سامانه کمک‌های هواداران به باشگاه استقلال

راه‌اندازی سامانه کمک‌های هواداران به باشگاه استقلال

باشگاه استقلال در راستای مشارکت هواداران خود برای حضور قدرتمند تیم استقلال در تمامی عرصه‌ها، با همکاری شرکت همراه اول، سامانه کمک‌های هواداران استقلال را راه‌اندازی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر این اساس، هواداران استقلال می‌توانند از دو طریق در حل مشکلات مالی تیم خود مشارکت داشته باشند. در روش اول، مشارکت از طریق پرداخت توسط قبض ماهیانه در سیم‌ کارت‌های دائمی یا کسر اعتبار از سیم‌ کارت‌های اعتباری همراه‌ اول از طریق ارسال پیامک بدون متن به شماره 802020 انجام می‌گیرد.

روش دوم اما پرداخت از طریق کارت بانک است. بر این اساس، تمامی مشترکان اپراتورهای مختلف از جمله همراه‌ اول، ایرانسل، رایتل و... می‌توانند با شماره‌گیری کد #9*720* و سپس انتخاب گزینه 2 که مربوط به باشگاه استقلال است به هر میزان که تمایل دارند، به باشگاه استقلال کمک مالی کنند.

این مهم زیر نظر بانک پاسارگاد انجام می‌گیرد اما تمامی کارت بانک‌های مختلف، قابل استفاده در این سیستم خواهند بود. ضمن اینکه باشگاه استقلال با انجام قرعه‌کشی نیز به تعدادی از شرکت‌کنندگان در این طرح‌ها جوایزی اهدا خواهد کرد.

بر اساس اعلام سایت باشگاه استقلال، هواداران این تیم که تمایل به عضویت در باشگاه هواداری همراه اول باشگاه استقلال را دارند می‌توانند با ارسال پیامک بدون متن به شماره 8020 در این کلوپ عضو شوند. عضویت در این باشگاه هواداری با چندین مزیت برای مشترکان همراه اول همراه است که از جمله آنها، دریافت 15 دقیقه مکالمه رایگان و همچنین 30 پیامک رایگان بعد از هر برد استقلال است که برای اعضای باشگاه هواداری فعال خواهد شد. مزیت بعدی، تنظیم سرود موج آبی به صورت رایگان برای آهنگ پیشواز تلفن همراه است و دیگر مزیت عضویت در این باشگاه هواداری، دریافت اخبار باشگاه از طریق پیام کوتاه است.

کد خبر 2138557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      1 0
      بچه های دوست داشتنی استقلال بخشی از نذرم واسه شما بوده بازهم در نذرم شما را لحاظ میکنم. از شما فقط قهرمانی در فصل 1401-1400 را می خوام . رویا خوشکله هم با لبهای سنجابیش واستون دعا میکنه و دست میزنه. دوبمب نفت و پرسپولیس را بترکانیددیگه ادامه کار آسانتر. فرهادمجیدی باصفا و گل. فرستنده مجید از اراک.
    • ویسمه . مجید IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
      1 0
      سلام آقای مجیدی گل و گلاب. البته به من مربوط نیست دخالت میکنم ولی اگه شاگردان شما 26 اسفند تیم مدعی که خود را از قبل پیروز میدان میدانه را نبرند (من و شما هیچی). واسه همیشه دوستتون دارم .اراده شما و شاگردان شما قابلیت این برد را دارند. ان شاءا.. (حتما" حتما")یه همت و پشتکار میخواد که شما دارین. نذر
    • مجید IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      1 0
      داداش فرهاد 26/ اسفند 1400در مسابقه دربی،شما و تیم استقلال برنده میدان هستید (شک نکنید).
    • م و IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      0 0
      این عبارت کوتاه از قول کارشناسان و سایر عوامل دست اندرکار فوتبال نیست بلکه تعبیر شخصی است. انتقال حس هیجان و غیرتمندی از طرف بازیکنان که متعلق به تیم و مجموعه ورزشی هستند، تلاش و پشتکار برای باشگاه ورزشی بسیار مفید است ولی آنچه نتیجه بخش و مفیدتر است برنامه مداری در فوتبال است نه بازی احساسی.
    • ویسمه . مجید IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      1 0
      این شکست از شایستگی شما کم نمی کند. عملکرد (برنامه دار شما در 24 هته موفق و نتیجه گرا )جای تحسین دارد. باخت در بازی حذفی معنا ندارد. دخالت نباشد برای سربلندی در 6 هفته ادامه، تلاش برنامه محور ، نتیجه گرا ، همراه با همت ، بازی خوب و رو به جلو را ادامه بدهید باز هم ببخشایید دخالت نمودم . دوستتون دارم
    • ویسمهء . مجید IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      1 0
      آقای مجیدی واقعا" محبوب ، دوست داشتنی و مورد محبت هواداران و گروه های دیگر جامعه هستند . این محبوبیت و مقبولیت در پیروزی شما برای ادوار مختلف بسیار اهمیت دارد. استقلال دوست داشتنی هویت من است.آقای مجیدی شایسته این محبت هستند.
    • س ق IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      2 0
      آفرین به استقلال، احسنت به استقلال،مرحبا به استقلال، که بازهم با این قله موفقیت عالی، احساسی باز ی نمی کنه. تیم حرفه ای همین هست که دیدیم. تیم منسجم برنامه دار و هدفمند همینه. تبریک به آقای مجیدی گل و شاگردانش.
    • ق ک IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      1 0
      (استقلال 3) (تیم اراکی خیلی تلاش کنند نهایت 1یا 2)