۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰

"ژوزه مورینیو" مسئولیت شکست مقابل بازل را پذیرفت

"ژوزه مورینیو" مسئولیت شکست مقابل بازل را پذیرفت

سرمربی چلسی پس از شکست 2 بر یک مقابل بازل سوییس در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مسئولیت باخت را به گردن گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم "ژوزه مورینیو" در حالی متحمل این شکست غافلگیرکننده در ورزشگاه استمفوردبریج شد که روز شنبه در چارچوب رقابتهای لیگ برتر انگلستان باید با فولام دیدار کند.

سرمربی چلسی در گفتگو با اسکای اسپورتس اظهار داشت: من مربی هستم و مسئول همه چیزم؛ به ویژه در لحظات بد. در لحظات خوب می‌خواهم همه بدرخشند و در لحظات بد از همه می‌خواهم که آرامش خود را حفظ کنند. می‌خواهم خشم خود را پنهان کنند و اجازه بدهند تا من مسئولیت آن را بر گردن بگیرم.

مورینیو در ادامه گفت: البته ما ناراحتیم اما وقتی شما خوب بازی می‌کنید وضعیت برای همه آسان است اما در لحظات بد است که شما مرد میدان را می‌بینید. در لحظات بد است که شخصیت واقعی شما نمود پیدا می‌کند و وظیفه شناسی به چشم می‌آید.

سرمربی چلسی ادامه داد: من فر دا ساعت 7 صبح از خواب برمی‌خیزم و به "کوبام" (زمین تمرین چلسی) می‌روم. ما سعی می‌کنیم سه امتیاز بازی با فولام را از آن خودمان کنیم. هفته آینده باید به بخارست برویم و بعد دو بازی با شالکه داریم. باید سعی کنیم برای صعود به مرحله حذفی امتیازات لازم را کسب کنیم.

کد خبر 2138678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha