۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۱

انتقاد شدید مک کین از سیاست های پوتین

انتقاد شدید مک کین از سیاست های پوتین

سناتور جمهوریخواه آمریکایی با انتشار مقاله ای در یک روزنامه روسی از سیاست های رئیس جمهوری این کشور انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، سناتور "جان مک کین" با انتشار مقاله ای در روزنامه روسی پراودا سیاست های "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری این کشور به ویژه در مورد سوریه را به باد انتقاد گرفت.

وی در این مقاله که یک هفته پس از انتشار مطلب پوتین در روزنامه نیویورک تایمز منتشر می شود، با حمله به اقدامات اخیر دولت روسیه مدعی شد پوتین با این اقدامات در حال از بین بردن حسن شهرت روسیه است. پوتین در مطلب خود با مخاطب قرار دادن مردم آمریکا در مورد لزوم توجه به واقعیت ها در مورد سوریه و خطرات مداخله نظامی در این کشور هشدار داده بود.

به ادعای مک کین سیاست های پوتین بر اساس منافع ملی روسیه نبوده و در راستای حمایت از دولت های خودکامه و دشمنی با ملتهای مظلوم است. بر این اساس اقدامات مسکو در خلاف مسیر خواست ملتها برای ایجاد صلح و ثبات در جهان است.

مک کین خطاب به مردم روسیه نوشته است پوتین به این ارزشها اعتقادی ندارد چرا که به شما باور ندارد. ادعاهای مک کین در حالی مطرح می شود که وی از حامیان اصلی جنگ طلبی های دولت آمریکا در جهان بوده که به کشته شدن صدها هزار نفر در کشورهای عراق و افغانستان منجر شده است. 

کد خبر 2138688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha