۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۲۱

مراسم یادبود استاد عبدالمحمد آیتی در بروجرد برگزار شد

مراسم یادبود استاد عبدالمحمد آیتی در بروجرد برگزار شد

بروجرد - خبرگزاری مهر: به مناسبت درگذشت مرحوم عبدالمحمد آیتی مفسر و مترجم برجسته قرآن کریم و نهج البلاغه و فیلسوف و ادیب بروجردی مراسم یادبودی با حضور مردم دیار عالم پرور بروجرد، مسئولین و خانواده آن مرحوم در مسجد امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد گودرزی مدرس حوزه علمیه امام صادق(ع) بروجرد ظهر پنج شنبه در این مراسم اظهار داشت:  آنچه مقام انسان را در پیشگاه با عظمت پروردگار بالا می برد علم و ایمان است.

وی افزود: انبیاء نیز در مسیر رسالت خویش می خواستند به واسطه علم و ایمان انسانها را ارشاد کرده تا با کسب این دو مقوله انسانها بتوانند به کمال و قرب الهی برسند.

مدرس حوزه علمیه امام صادق(ع) بروجرد تصریح کرد: مملکت ایران در آینده عالم و دانشمند می خواهد پس امروز مسئولان باید مراقبت کنند که جای استاد آیتی در جامعه خالی نماند.

وی ادامه داد: فعالیتهای قرآنی مرحوم آیتی و پژوهشهای ایشان در راستای قرآن و نهج البلاغه این استاد بزرگ را در دنیا پر آوازه کرد.

حجت الاسلام گودرزی با بیان اینکه مرحوم آیتی از نوادر زمان بودند، افزود: علم، تقوا و پرهیزگاری زمینه درست می خواهد که وجود پاک آیتی مملو از درجات عالی انسانی بود.

کد خبر 2138889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha