۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۲۳:۰۴

کرانچار در نشست خبری:

جدایی رحیمی تاثیری بر کار بازیکنان سپاهان ندارد

جدایی رحیمی تاثیری بر کار بازیکنان سپاهان ندارد

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: جدایی رحیمی هیچ تاثیری بر کار بازیکنان نمی‌گذارد و همه شرایط در تمرینات تیم ما کاملا عادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با بیان اینکه تمرینات خوبی برای این بازی پشت سر گذاشتیم، اظهار داشت: بازیکنان ما در این بازی شرایط خوبی خواهند داشت و باید بگویم که از تمرینات روزهای گذشته بازیکنان تیم رضایت دارم.

وی با اشاره به پیروزی تیمش در هفته گذشته افزود: بازیکنان ما بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان، انگیزه بسیاری داشتند و روحیه خوبی دارند و اعتقاد دارم که این بازیکنان که فردا پاسخ مناسبی به نیازهای مسابقه می‌دهند.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه باید این بازی را به خاطر نتایج و افتخارات دو تیم، داربی ایران نامید، تصریح کرد: دو تیم بازیکنان خوب و با انگیزه‌ای در ترکیب خود دارند و اگرچه پرسپولیس امسال با تیم فصل گذشته تفاوت دارد، اما با این حال به بازیکنانم برای پیروزی در این مسابقه ایمان دارم.

وی پیرامون شرایط فنی این بازی بیان داشت: پرسپولیس به دلیل بازیکنانی که جذب کرده، با تیم فصل گذشته‌اش تفاوت بسیاری دارد و نباید فراموش کرد که این تیم در راس کادر فنی خود مربی خوبی دارد که اسطوره فوتبال ایران است و در مدتی که در این تیم حضور پیدا کرده، توانسته نتایج خوبی به دست آورد.

کرانچار گفت: مطمئنم با توجه به شرایط میزبانی و وضعیت بازیکنان تیم انگیزه‌های بسیاری برای بازی فردا داریم و همانند دربی‌های قبلی پیروز می‌شویم و سه امتیاز را ازآن خود می‌کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون شناخت علی دایی و بازیکنان پرسپولیس از او اضافه کرد: باید بگویم اگرچه بسیاری از بازیکنان پرسپولیس سابقه بازی در ترکیب سپاهان را دارند اما ما به خاطر شیوه بازی پرسپولیس، شیوه بازی خودمان را عوض نمی‌کنیم و بر شیوه خود مستحکم می‌مانیم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه نمی‌توانم بگویم که فردا از بازیکنانم چگونه و در چه پستی استفاده می‌کنیم، اظهار داشت: با وجود نبود جباری و محرم، بازی خودمان را می‌کنیم و مثل همیشه با سیستم 4-2-3-1 به سمت دروازه حریف حمله‌ور می‌شویم و امیدوارم با بازی از کناره‌ها، خط دفاعی قدرتمند پرسپولیس را فلج کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا رحیمی به خاطر اختلاف نظر با او از سپاهان جدا شد، خاطرنشان کرد: واقعا از شنیدن این شایعات تعجب کردم زیرا اصلا اینگونه نیست و رابطه من با او همیشه خوب بوده و در سطح بالا قرار گرفته است و ما با رحیمی همیشه رابطه خوبی داشته و دو قهرمانی با او کسب کردیم و فکر می‌کنم او به خاطر تمام شدن قراردادش از سپاهان جدا شد.

کرانچار با بیان اینکه جدایی رحیمی تاثیری بر کار ما نمی‌گذرد، گفت: جدایی او هیچ چیز منفی برای ما نداشته و در حال حاضر همه چیز در تمرینات تیم عادی است و جدایی او تنها یک شوک برای ما بوده  است.

وی در پاسخ به این سئوال که برخی کارشناسان اعلام کرده‌اند که سرمربیان تیم‌های مختلف دست کرانچار را خوانده‌اند، اضافه کرد: نمی‌دانم چرا کارشناسان این ادعا را کردند و اگر اینگونه است چرا 2 قهرمانی به دست آوردیم؟ ما بازی‌های خوبی از خود به نمایش می‌گذاریم و توانسته‌ایم مقابل تیم‌های مختلف نتیجه بگیرم و در بازی روز جمعه این کیفیت بازیکنان است که تعیین کننده نتیجه مسابقه خواهد بود.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر از ساعت 20 روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 2138939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha