۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۴۱

نیک نژاد:

ستاد استقبال مردمی از قهرمانان کشتی جهان در جویبار تشکیل شده است

ستاد استقبال مردمی از قهرمانان کشتی جهان در جویبار تشکیل شده است

جویبار- خبرگزاری مهر: فرماندار جویبار از تشکیل ستاد استقبال مردمی از چهار کشتی گیر مسابقات جهانی کشتی آزاد بوداپست مجارستان خبر داد.

امید نیک نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور چهار کشتی گیر جویباری از هفت وزن اعزامی در مسابقات جهانی کشتی آزاد مجارستان ، اظهارداشت: در پی کسب سه مدال ارزشمند طلا رضا یزدانی، برنز مسعود اسماعیل پور و نقره عزت الله اکبری با همراهی مربی پر افتخار جویبارمحمود اسماعیل پور ، ستاد استقبال مردمی در سطح شهرستان تشکیل شده است.
 
وی بیان کرد: امید است با حضورعلاقه مندان کشتی، مراسم خاطره انگیزی همچون مراسم استقبال پهلوان حاجی زاده در سال 2002 در سطح جویبار برگزارشود.
 
وی با اشاره به حضور استاندار و مسئولین ارشد مازندران ، پس از 11 سال مجددا قهرمان تیم ملی کشتی در جهان توسط یک کشتی گیر جویباری رقم خورد، افزود: از مجموع 46 امتیاز کسب شده 28 امتیاز توسط دلاورمردان جویباری بود که در تاریخ کشتی کشور بی نظیر است.
 
فرماندار جویبار با بیان اینکه  با قهرمانی و حضور بی نظیر کشتی گیران جویباری بار دیگر اثبات شد که این شهرستان نه تنها پایتخت کشتی ایران است بلکه پایتخت کشتی جهان هم است، تاکید کرد: مسئولان ورزشی کشور و استان باید بیش از پیش برای تداوم این افتخار آفرینی ها امکانات و تجهیزات مناسب در اختیار ورزش جویبار قرار دهند.
 
نیک نژاد افزود: ساخت سالن 5 هزار نفری شهرستان حداقل انتظارعلاق مندان کشتی در سطح جویباراز مسئولین زیربط می باشد.     
 
وی همچنین از برگزاری مراسم استقبال از کشتی گیران مدال آور و افتخار آفرینان جویباری 30 شهریور سال جاری ساعت 9:30 با حضور مسئولان استانی و شهرستانی خبرداد.
کد خبر 2138980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha