۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۴۷

در رشته پرش با نیزه/

دوومیدانی‌کار قمی به رقابت‌های کشورهای اسلامی اعزام شد

دوومیدانی‌کار قمی به رقابت‌های کشورهای اسلامی اعزام شد

قم - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت دوومیدانی‌ استان قم گفت: پرافتخارترین دوومیدانی‌ کار قم در ترکیب تیم ملی کشورمان به رقابت‌های دوومیدانی کشورهای اسلامی اعزام شد.

ابوالقاسم اکرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بعد از مسابقات جهانی و آسیایی سال 2013 یکی از مهم‌ترین رویدادهای پیش روی ورزشکاران دوومیدانی‌ کشورمان در مواد مختلف آن در مهر ماه امسال، مسابقات دو ومیدانی کشورهای اسلامی است که در کشور اندونزی به انجام می رسد.

وی اضافه کرد: شهر پالمانگ اندونزی میزبان برگزاری رشته دو ومیدانی‌ بازی های کشورهای اسلامی است و این مسابقات در روزهای آغازین مهر ماه به انجام می‌رسد در حالی که دوومیدانی‌ کاران 11 ماده قرار است به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها با حریفان خود مسابقه می دهند.

رئیس هیئت دوومیدانی‌ استان قم بیان داشت: چهره ارزنده و خوشنامی از دو ومیدانی‌ قم یکی از نفرات اعزامی در پیکارهای دو ومیدانی‌ بازی های کشورهای اسلامی در کشور اندونزی در ترکیب تیم ملی دو ومیدانی خواهد بود و به همین خاطر دو ومیدانی‌کاران مدعی در رشته‌ها و مواد مختلف با آمادگی لازم برای کسب موفقیت در این مسابقات راهی کشور اندونزی شدند.

وی یاد آور شد: در میان نفراتی که در ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمان برای اعزام به این دوره از مسابقات حضور دارد، محمد محسن ربانی پرافتخارترین دو ومیدانی‌کار قمی و سرشناس‌ترین ورزشکار دو و میدانی کشورمان در رشته پرش با نیزه است که مطرح ترین نفر در این رشته است.

اکرمی تاکید کرد: ربانی بعد از مسابقات دوومیدانی قهرمانی غرب آسیا که مهر ماه سال گذشته به میزبانی کشور امارات به انجام رسید و همراه با تیم ملی دوومیدانی کشورمان در رشته پرش با نیزه در این رقابت‌ها حضور یافت و صاحب نشان نقره شد، در چند میدان مهم برون مرزی دیگری نیز حضور یافت و با برخورداری از عنوان مرد سال پرش با نیزه ایران در سال 91، حالا در این مسابقات به دنبال کسب مدال است.

وی عنوان داشت: این دوومیدانی‌کار ارزنده که سابقه کسب نخستین و تنها نشان طلا و عنوان قهرمانی دو ومیدانی کشورمان در رشته پرش با نیزه مسابقات قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد، با انجام تمرینات مستمر و تحمل فشار بالای تمرینات در ترکیب تیم ملی دو و میدانی یکی از شانس های کسب مدال خواهد بود.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی ملی پوشان کشورمان پنجشنبه راهی اندونزی شدند در حالی که مسابقات دوومیدانی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی سوم تا هفتم مهر ماه در شهر پالمانگ اندونزی برگزار خواهد شد و 11 دو و میدانی کار کشورمان در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

وی افزود: احسان حدادی و محمد صمیمی در پرتاب دیسک، محمد ارزنده در پرش طول، محمد محسن ربانی در پرش با نیزه، کاوه موسوی در پرتاب چکش، احمد فرود در 3000 مانع، لیلا رجبی در پرتاب وزنه،  رضا قاسمی و  مریم طوسی در دوهای 100 و200، کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع و سجاد مرادی در مواد 800 و 1500 متر به همراه تیمور غیاثی به عنوان سرمربی به این رقابت ها اعزام شدند.

کد خبر 2139098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha