۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۱۳

تحولات امنیتی سوریه/

بازگشت امنیت و ثبات به برخی روستاهای حومه حمص / هلاکت شمار زیادی از تروریستها از جمله چند سعودی و اردنی

بازگشت امنیت و ثبات به برخی روستاهای حومه حمص / هلاکت شمار زیادی از تروریستها از جمله چند سعودی و اردنی

یگانهایی از ارتش سوریه، امنیت و ثبات را به روستاهای السلطانیه، سلام غربی و سلام شرقی در حومه جب الجراح درحمص پس از به هلاکت رساندن آخرین تروریست بازگرداندند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع سوری در گفتگو با سانا اعلام کرد شمار زیادی از تروریستها در سه روستای یاد شده، به هلاکت رسیدند و یک موشک انداز، یک خمپاره انداز و چند خودرو مجهز به تیربار سنگین هم منهدم و دو خمپاره انداز و یک تیربار سنگین هم از آنها غنیمت گرفته شد.

در یکشنبه این هفته نیز، نیروهای ارتش سوریه، امنیت و ثبات را به روستاهای مشیرفه، مسعده، مسیعید، خطاب واصمد، ام حارتین شرقی و غربی در حومه شرقی حمص بازگردانده بودند.

همچنین چند تروریست در خیابان الذهبی در باب هود و نزدیکی مدرسه خدیجه الکبری در محله القصور به هلاکت رسیدند  و شمار دیگری زخمی شدند.

منابع سوری از مقابله نیروهای ارتش با تلاش تروریستها برای تجاوز به مناطق امن در حلب و حومه آن و انهدام سلاحهای آنها خبر دادند.

بر اساس این گزارش، 20 تروریست مسلح در محله صلاح الدین شهر حلب در عملیات نیروهای ارتش به هلاکت رسیدند و شمار دیگری زخمی شدند و سلاحها و مهمات آنها نیز منهدم شد.

انهدام چند خودرو حامل سلاح و مهمات تروریستها در نزدیکی بحیره الجبول در حومه جنوب شرقی حلب و هلاکت دهها تروریست که سوار این خودروها بودند وانهدام دو خودرو حامل سلاح در حریتان، انهدام یک کامیون حامل بمبهای دست ساز و مواد منفجره و مهمات در شمال دیرحافر ازدیگر تحولات مربوط به سوریه است.

نیروهای ارتش سوریه در عملیات پیگرد تروریستها در درعا، شماری از آنها را که ملیت غیرسوری داشتند، به هلاکت رساندند و مقادیری سلاح و مهمات و موشک متعلق به آنها را منهدم کردند.

به گفته منبع سوری در عملیات پیگرد تروریستها بین روستای الشیخ سعد و روستای عدوان، یک تروریست اردنی به نام یاسر محمود ابوطیبه، دو تروریست سعودی به نامهای عبدالعزیز القحطانی و مشهور الفرقان الدوسری به هلاکت رسیدند.
 

کد خبر 2139215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha