۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۱۲

ناظمی بیان کرد:

مثل شطرنج با بازیکنانم بازی می‌کنم!/ تراکتورسازی به بازی مستقیم روی آورد

مثل شطرنج با بازیکنانم بازی می‌کنم!/ تراکتورسازی به بازی مستقیم روی آورد

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: من مثل شطرنج با مهره‌های خودم بازی می‌کنم زیرا بازیکنان خوبی داریم که می‌توانم آنها را به موقع در زمین بفرستم.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین ناظمی پس از پیروزی تیم فوتبال داماش برابر تراکتورسازی در نشست خبری بعد از بازی در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ابتدا از تماشاگران داماش که در این بازی به عنوان یار دوازدهم ما بودند، تشکر می‌کنم. هر دو تیم در دیدار امروز خوب بازی کردند ولی قبول کنیم که تراکتورسازی چند فرصت خوب گلزنی داشت.

وی افزود: با این حال ما هم دست و پا بسته نبودیم. ما طی هفته گذشته روی نقاط ضعف و قوت تراکتورسازی کار کرده بودیم و می‌دانستیم این تیم چطور بازی می‌کند.

سرمربی داماش با بیان اینکه گل زدن مهمتر از ایجاد موقعیت و بازی زیباست، تاکید کرد: ما هفته‌های گذشته در هر مسابقه شش، هفت فرصت خوب گلزنی داشتیم ولی در نهایت می‌باختیم ولی برابر تراکتورسازی دو فرصت گلزنی داشتیم و یکی از آنها را به گل تبدیل کردیم.

وی ادامه داد: من مثل شطرنج با مهره‌های خودم بازی می‌کنم زیرا بازیکنان خوبی داریم که می‌توانم آنها را به موقع در زمین بفرستم. در هر صورت ما تراکتورسازی را کنترل کردیم هرچند این تیم به بازی مستقیم روی آورد.

سرمربی داماش در پایان گفت: باید از همه بازیکنانم بخصوص فراهانی دروازه‌بان داماش، امین متوسل‌زاده و سیف‌اللهی تشکر کنم که عملکرد خوبی داشتند.

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه موفق شد تیم تراکتورسازی را با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه شهید عضدی رشت شکست بدهد.

کد خبر 2139221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha