۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۵۵

دراگان اسکوچیچ مطرح کرد:

تساوی نتیجه‌ای منصفانه بود/ دیگر در مورد داور صحبت نمی‌کنم

تساوی نتیجه‌ای منصفانه بود/ دیگر در مورد داور صحبت نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اعلام کرد با توجه به اینکه هر دو تیم نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده، استفاده کنند مساوی نتیجه‌ای منصفانه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دارگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملوان بندرانزلی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت تهران در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر، در نشست خبری این تیم ضمن بیان این مطلب افزود: تساوی در این بازی برای هر دو تیم راضی کننده نبود و من دوست داشتم این دیدار برنده داشته باشد.

وی  با بیان اینکه برای برنده شدن باید گل بزنید که متاسفانه این اتفاق در این بازی برای هیچکدام از دو تیم رخ نداد، افزود: از نیمه نخست اصلاً راضی نبودم زیرا بسیار بد بازی کردم که من متوجه نشدم علت این بد بازی کردن چه بود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ادامه داد: در نیمه دوم بهتر بودیم و موقعیت‌هایی را هم خلق کردیم که با بدشانسی آنها را از دست دادیم.

وی یکی از علت‌های عدم نتیجه‌گیری تیمش را مشکلات آب و هوایی دانست و خاطرنشان کرد: من خودم چون فوتبالیست بودم، می‌دانم شرایط آب و هوایی تاثیر بسیاری در روند بازی تیم ما داشت.

اسکوچیچ همچنین از دست دادن مهدی دغاغله و نبودن جلال رافخایی را یکی دیگر از علت‌های نتیجه نگرفتن ملوان دانست و در خصوص عملکرد داور تاکید کرد: تصمیم گرفته‌ام دیگر در مورد داوری صحبت نکنم.

وی در ادامه افزود: دوست داشتم در این دیدار برنده می‌شدیم تا بتوانیم امتیازات کامل  این دیدار را کسب کرده و موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم. البته تساوی منصفانه بود اما با توجه به اینکه هر دو تیم نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده، استفاده کنند به نظر من مساوی منصفانه بود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به نتایج این تیم در فصل جاری لیگ برتر، از سوی مدیران باشگاه اولتیماتومی دریافت کرده است؟، تنها سکوت کرده و سالن کنفرانس را ترک کرد.

کد خبر 2139222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha