۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۲۲:۱۹

منصور ابراهیم‌زاده:

پول عنایتی حلالش باشد/ دیدگاهم برای استفاده از جوان‌ها عوض شد

پول عنایتی حلالش باشد/ دیدگاهم برای استفاده از جوان‌ها عوض شد

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت با تمجید از عملکرد مهاجم با سابقه تیم صبای قم عنوان کرد: عنایتی امروز کاری کرد که دیدگاهم نسبت به استفاده از جوان‌ها تغییر کند. او هر چقدر پول گرفته، حلالش باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل صبای قم، اظهار داشت: مقابل صبای قم بازی را خوب شروع کردیم اما در نیمه دوم به خوبی نیمه اول نمایشی ارائه ندادیم.  در نیمه دوم دو سه موقعیت گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. رکورد نباختنم امشب در قم شکست چرا که پیش از این با هیچ تیمی در قم بازنده نشده بودم.

وی ادامه داد: ‌بهتر است جوان‌ها نیز از رضا عنایتی یاد بگیرند و بدانند ملاک سن و سال نیست. وقتی بازیکن با تجربه‌ای مثل رضا عنایتی با 38 سال سن اینقدر خوب بازی می‌کند و 2 گل هم می‌زند. هر دستمزدی که گرفته حلالش باشد.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت همچنین گفت: امشب دیدگاهم تغییر کرد. قبلا طرز فکرم این بود که جوان‌گرایی کنم اما اکنون فهمیدم که باید از بازیکنان باتجربه هم استفاده کنم.

ابراهیم‌زاده تصریح کرد: عمده مشکل تیم ما در گلزنی استرس و نگرانی است. در نیمه دوم این دیدار دو توپ برگشتی بر روی دروازه تیم ما آمد که همان دو توپ وارد دروازه شد. ما تیم جوانی هستیم که برخی از مواقع همین کم تجربگی کار دست ما می‌دهد.

وی در خصوص احتمال اخراجش از سوی باشگاه گفت: هر تصمیمی که باشگاه بگیرد تابع هستم زیرا می‌دانم هیات مدیره باشگاه برای باشگاه تصمیمی را می‌گیرد که باعث رشد باشگاه شده و در نهایت به سود آن باشد.

کد خبر 2139248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha