۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۸:۵۲

رضائی عنوان کرد:

86 درصد مدارس استان بوشهر تک‌نوبته هستند/ هوشمندسازی 46 درصد مدارس

86 درصد مدارس استان بوشهر تک‌نوبته هستند/ هوشمندسازی 46 درصد مدارس

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 86 درصد مدارس استان تک‌نوبته هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل رضائی شنبه‌شب در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به نقش بسیار مهم فرهنگیان در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: استان بوشهر دو هزار و 98 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد 582 شهید معلم و یا دانش‌اموز بوده ‌اند.

وی ادامه داد: معلمان در تهاجم نرم نیز به عنوان افسران فرهنگی نقش بسیار مهمی دارند و در تربیت نخبگان علمی و دانشمندان هسته‌ای و متخصصان علوم مختلف نقشی مهم و تاثیرگذار دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه تلاش داریم یادواره‌های شهدا را به مدارس بکشانیم، بیان داشت: یادواره شهدای فرهنگی و شهدای شاخص از جمله برنامه‌هایی است که در مدارس استان برگزار می شود.

وی از چاپ تمثال شهید صافی از شهدای شهرستان جم بر روی دفاتر دانش‌ آموزان خبر داد و گفت: همچنین تمثال شهید ماهینی از دیگر شهدای فرهنگی نیز بر روی دفترچه های دانش‌ آموزان چاپ و بین آنها توزیع می شود.

رضائی ادامه داد: امسال 184 هزار دانش آموز استان بوشهر در هفت‌هزار و 133 کلاس درس مشغول به تحصیل خواهند شد و 86 درصد در نوبت صبح به صورت تک‌نوبته خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در ادامه با اشاره به برخی کمبودها در مرکز استان، اضافه کرد: در شهر بوشهر در مقطع ابتدایی 90 درصد مدارس به صورت چرخشی هستند.

وی به هوشمندسازی 46 درصد مدارس استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: با تلاش و حمایت‌های استاندار بوشهر 305 کلاس درس دیگر نیز امسال هوشمند و اضافه شده است.

کد خبر 2140044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha