۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۳۸

حجت الاسلام ترابی:

دفاع مقدس افتخاری ارزشمند و تبلور اراده ملت ایران بود

دفاع مقدس افتخاری ارزشمند و تبلور اراده ملت ایران بود

دامغان – خبرگزاری مهر: امام جمعه دامغان از دفاع مقدس به عنوان افتخاری ارزشمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: آن دوران تبلور اراده ملت ایران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمود ترابی پیش از ظهر یکشنبه و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در جمع نیروهای مسلح و پاسداران شهرستان دامغان اظهار داشت: ملت ایران با جانفشانی خود توانستند در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی گام بردارند و حماسه عظیم دفاع مقدس را خلق و برای همیشه تاریخ ثبت کنند.

وی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب است تا یکبار دیگر رشادت ها و از جان گذشتگی انسانهایی که برای دفاع از میهن از جان و مال خود گذشتند را مرور کنیم.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه دفاع مقدس یک دفاعی بسیار ارزشمند برای ملت ایران بود که باید رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان و ایثارگران را برای نسل جوان بازگو کنیم، یادآور شد: امنیت امروز کشور ما به برکت خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان است که باید قدر آن را دانسته و به نحو شایسته گرامی بداریم.

ترابی خاطرنشان ساخت: وظیفه داریم برنامه های هفته دفاع مقدس را به خوبی برگزار کنیم و نسل جوان را با دعوت در این برنامه ها ضمن تبیین و تشریح دلاورمردی های جوانان این مرز و بوم بهتر از گذشته با حماسه عظیم دفاع مقدس آشنا کنیم.

وی خواستار همت همه مسئولان برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان شد و گفت: همه ما باید بکوشیم تا این فرهنگ غنی که دارای ارزش و قداست بالایی است به نسل جوان منتقل شود.

در ابتدای این دیدار سرهنگ پاسدار سید محمدرضا حسینی فرمانده سپاه ناحیه دامغان گزارشی از برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان ارائه داد و گفت: در طول هفته گرامیداشت دفاع مقدس که از امروز 31 شهریور آغاز و تا پنجم مهرماه سالجاری ادامه خواهد داشت بالغ بر 20 برنامه برگزار می شود.

کد خبر 2140518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha