۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۰۱

شاه کرمی خبر داد:

شرکت حدود 6 هزار نفر در 8 المپیاد ورزشی وزارت نفت

شرکت حدود 6 هزار نفر در 8 المپیاد ورزشی وزارت نفت

اراک - خبرگزاری مهر: مدير كل توسعه سلامت ورزش و رفاه وزارت نفت از شرکت حدود شش هزار نفر در هشت المپیادهای ورزشی وزارت نفت خبر داد.

غلامرضا شاه کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی بانوان زیر 18 سال وزارت نفت در استان مرکزی گفت: این المپیاد ها در بخش های فرزندان دختر و پسر پرسنل در سنین پایه، کارکنان، پیشکسوتان، جانبازان و معلولین، در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.

مدير كل توسعه سلامت ورزش و رفاه وزارت نفت شناسايي استعدادهاي ورزشي را راهی برای رشد و  توسعه ورزش قهرماني دانست و اضافه کرد: عزیزانی که در رشته های ورزشی صاحب مقام و مدال شوند از سوی این وزارتخانه حمایت و به ورزش های قهرمانی و ملی اعزام می شوند.

شاه كرمي با اشاره به سختی کار در بین کارکنان وزارت نفت خاطر نشان کرد: توجه به ورزش پايه و ترويج ورزش همگاني در بين خانواده وزارت نفت، از برنامه هاي اولويت دار اين وزات خانه است.

وی ادامه داد: ورزش همگاني به جهت ماموريت اصلي صنعت نفت كه به حوزه اكتشاف، حفاري و توليد و بهره برداري از مخازن نفتي يا ميادين مشترك مي پردازد جزء لاينفك خانواده صنعت نفت است و به همين منظور در راستاي حفظ و نگهداري سرمايه هاي انساني و بهبود راندمان عملكرد سازماني، مورد تاكيد مسوولان عالي رتبه و كاركنان است.

این مقام مسوول المپياد ورزشي وزارت نفت را تجلي گاه ورزش همگاني  در بین کارکنان دانست و اظهار کرد: در وزارت نفت هشت المپیاد در بخش های مختلف وزارت نفت برگزار می  کند.

مدير كل توسعه سلامت، ورزش و رفاه وزارت نفت اضافه كرد: يكي از مهمترين دستاوردهاي اين المپياد به خصوص در سنين پايه، شناسايي استعداد هاي ورزش و معرفي آنان به ورزش قهرماني است.

گفتنی است در المپیاد ورزشی بانوان زیر 18 سال وزارت نفت که در 7 رشته برگزار شد، در رشته شطرنج اين مسابقات تيم شركت گاز الف رتبه اول، پتروشيمي رتبه دوم و پالايش و پخش الف رتبه سوم را كسب كردند.

بر این اساس در رشته ورزشي شنا نيز تيم هاي پالايش و پخش الف، نفت ب و پتروشيمي به ترتيب رتبه هاي اول تا سوم و در رشته ژيمناستيك، پتروشيمي، پالايش و پخش الف و پالايش و پخش ب عنوان هاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

لازم به ذکر است: در رشته تنيس روي ميز تيم نفت الف، شركت گاز الف و نفت ب رتبه هاي اول تا سوم و در رشته بسكتبال نيز پالايش و پخش الف، پالايش و پخش ب و گاز الف عنوان هاي اول تا سوم را به دست آوردند.

بنا بر این گزارش در رشته كاراته، تيم پتروشيمي عنوان اول، نفت الف مقام دوم و پالايش و پخش الف رتبه سوم را كسب كردند و در رشته واليبال نيز پالايش و پخش الف، شركت گاز الف و نفت الف موفق به رتبه هاي اول تا سوم شدند.

نخستين دوره المپياد ورزشي بانوان زير ۱۸ سال وزارت نفت از ۲۵ شهريور جاري در مجموعه ورزشي پالايشگاه شهر مهاجران شازند آغاز شده بود.

در مجموع در اين المپياد ۴۹ تيم ورزشي با ۶۷۰ ورزشكار در رشته هاي كاراته، بسكتبال، واليبال، شطرنج، تنيس روي ميز، ژيمناستيك و شنا با يكديگر به رقابت پرداختند.



 

کد خبر 2140550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha