۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۸:۳۶

همزمان با سراسر کشور/

هفته ملي كودك در خراسان شمالي برگزار مي شود

هفته ملي كودك در خراسان شمالي برگزار مي شود

بجنورد - خبرگزاري مهر: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: هفته ملي كودك همزمان با سراسر کشور، با شعار "زنده باد كودكي، زنده باد زندگي" در این استان برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علي اركاني ظهر يكشنبه در دومين جلسه كارگروه هفته ملي كودك با اشاره به نقش سازنده تعلیم و تربیت صحیح و اسلامی در جامعه افزود: اگر امروز در فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و علمی در سطوح کشوری و بین المللی به موفقیت هایی دست می یابیم، مطمئنا این موفقیت نتیجه تربیت خوب کودکان است .

وي تصريح كرد: نامگذاری هفته ملی کودک فرصت مغتنمی است برای پرداختن به قشر تاثیر گذار و مهمی که رشد کیفی ابعاد وجودی اش، آینده جامعه را تضمین خواهد کرد .

اركاني فرد گفت: برپایی نمایشگاه کودک و نوجوان در سالن مدرسه شهدای فرهنگی، برگزاری راهپیمایی کودکان و نوجوانان در16 مهرماه، فضاسازی رسانه ای و تبلیغات محیطی با هدف وارد کردن خانواده ها به بحث کودک و نوجوان از جمله برنامه های هفته ملی کودک در این استان است.

وي با بيان اينكه 10 غرفه قصه گويي، كاردستي، ادبيات، نمايش عروسكي، كانون زبان، نقاشي و... در نمايشگاه توسط كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برپا مي شود، ادامه داد: سازمان محيط زيست، شركت برق، سازمان حمل و نقل و پايانه هاي، اداره كل ورزش و جوانان و سازمان بهزيستي نيز در اين نمايشگاه صاحب غرفه خواهند بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: طبق سنوات گذشته دانش آموزان مدارس و كودكان بهزيستي در قالب گروههاي مختلف، همه روزه  از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وی با یادکردن از "شیما بیگ" کودکی که بهار گذشته در یک حادثه دچار سوختگی جدی شده بود، خواستار توجه بیش از پیش مردم و خیرین به کودکان آسیب دیده در این استان شد.

ارکانی فرد تصریح کرد: در هفته ملی کودک از این کودک دعوت خواهد شد تا در جمع دوستان و همسالان خود در خراسان شمالی حضور یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته ملی کودک از 15 الي 21 مهر با شعار "زنده باد کودکی زنده باد زندگی" در سراسر کشور آغاز می شود.

کد خبر 2140809

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha