۱ مهر ۱۳۹۲، ۹:۰۷

سرهنگ قاسمی:

عملیات "والفجر 8 " در خراسان جنوبی بازسازی و به اجرا درآمد

عملیات "والفجر 8 " در خراسان جنوبی بازسازی و به اجرا درآمد

بیرجند - خبرگزاری مهر: به مناسبت هفته دفاع مقدس عملیات " والفجر 8 " در خراسان جنوبی بازسازی و طی مراسمی با حضور مسئولان به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی  یکشنبه شب در این مراسم اظهارکرد:  این عملیات به منظور ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ارائه الگو به جوانان و یادآوری عملیات های هشت سال دفاع مقدس بازسازی و در معرض نمایش مردم قرار می گیرد.

سرهنگ علی قاسمی با بیان اینکه امسال عملیات والفجر 8 در استان بازسازی و به اجرا در می آید، افزود:  این عملیات غرور 20 بهمن 1364 در منطقه عملیاتی آبادان و فاو عراق در دوران دفاع مقدس انجام شده است.

وی عنوان کرد: این رزمایش شامل مراحل آزادسازی، عبور از رودخانه اروند رود، آتش محدود، اجرای عملیات بعد از رودخانه اروند به صورت نمایش رزمی بازسازی سنگرها و... است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی، دفاع مقدس را نماد مقاومت و پیروزی ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی دانست و افزود: در عملیات والفجر هشت سه گردان از بیرجند و قاین حضور داشتند.

وی با بیان اینکه ترویج دستاوردهای دفاع مقدس و نهادینه کردن ارزشها جنگ تحمیلی یک تکلیف است، بیان کرد: در این جنگ 200 هزار شهید، 100 هزار جانباز شیمیایی و 400 هزار جانباز داشتیم که این نشان دهنده نقطه مقاومت، پپروزی و الگو بودن در دنیا است.

به گفته وی تاکنون عملیات های مسلم بن عقیل، محرم و الفجر دو در استان خراسان جنوبی بازسازی شده است

کد خبر 2140944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha