۱ مهر ۱۳۹۲، ۹:۳۶

با حضور آیت الله نوری همدانی/

نمایشگاه یاد یاران ویژه هفته دفاع مقدس در قم آغاز به کار کرد

نمایشگاه یاد یاران ویژه هفته دفاع مقدس در قم آغاز به کار کرد

قم - خبرگزاری مهر: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ، نمایشگاه یاد یاران با حضور آیت الله نوری همدانی در منطقه کوه خضر قم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با 31 شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه یاد یاران با حضور آیت الله نوری همدانی در حدفاصل شهرک قدس و مسجد مقدس جمکران و پشت کوه خضر افتتاح شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه یاد یاران ویژه هفته دفاع مقدس اظهار داشت: زندگی کردن زیر سایه نظام اسلامی افتخار بزرگی است که ما باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و همواره در راستای اعتلای اسلام ناب و مکتب اهل بیت(ع) ، تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

حجت الاسلام اکبری، با اشاره به برگزاری نمایشگاه های دفاع مقدس در سراسر کشور و نیز استان قم ابراز داشت: این نمایشگاه ها در هر سال در هفته دفاع مقدس در سراسر کشور برگزار می شود تا یاد و خاطره حماسه سازان هشت سال جنگ تحمیلی گرامی داشته شود.

وی افزود: امروز افتخار داریم که نمایشگاه یاد یاران در قم با حضور آیت الله نوری همدانی که خود از مراجع بزرگ جهان تشییع هستند و همواره یار و یاور امام راحل و مقام معظم رهبری بودند ، بازگشایی می شود.

وی با تجلیل از شخصیت آیت الله نوری همدانی  گفت: ایشان در سالهای قبل از انقلاب در راستای مبارزه با رژیم طاغوت و همراهی با امام راحل تلاش کردند و در سالهای اخیر نیز در  حمایت از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب ، شعار خامنه‌ای کوثر است، دشمن او ابتر است را در دنیای اسلام طنین انداز کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع)  گفت: ملت ایران همواره پیشتیبان رهبری و ولایت فقیه بوده اند  که مرور تاریخ قبل و بعد از انقلاب اسلامی این گفته را به درستی به اثبات می رساند.
 

کد خبر 2140982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha