۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۵:۲۳

بازیهای کشورهای اسلامی - اندونزی؛

مدالهای نقره و برنز برای خواهران دوستی/ جمع مدال‌های کاراته به شش رسید

مدالهای نقره و برنز برای خواهران دوستی/ جمع مدال‌های کاراته به شش رسید

در ادامه رقابتهای کاراته بازی‌های کشورهای اسلامی در اندونزی خواهران دوستی موفق به کسب دو مدال نقره و برنز شدند تا جمع مدالهای ایران به عدد شش برسد. 

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کاراته ایران که با ترکیبی کامل در سومین دوره بازیهای کشورهای اسلامی شرکت کرده است توسط دلارام و نسرین دوستی موفق به کسب دو مدال نقره و برنز دیگر شد. در وزن 61- کیلوگرم بانوان دلارام دوستی ابتدا موفق شد کاراته کایی از لیبی را 3 بر صفر مغلوب کند، در دیدار دوم نماینده اردن را 4 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی دور نیمه نهایی شد.
 
در این مرحله دوستی مقابل کاراته کایی از ترکیه قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 5 بر صفر این حریف را شکست دهد و راهی فینال شود. در فینال دوستی مقابل حریفی از مصر قرار گرفت و 4 بر یک از کاراته کا شکست خورد و به مدال نقره رسید.
 
نسرین دوستی هم همانند خواهرش مبارزات خود را با پیروزی آغاز کرد. وی در وزن 50- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، کاراته کای اردن را با نتیجه 10 بر 2 شکست داد و در مبارزه دوم مقابل حریفی از ترکیه 2 بر صفر شکست خورد و با توجه به راهیابی این کاراته کا به فینال، دوستی در جدول شانس مجدد به رقابت خود ادامه داد. دوستی در گروه بازنده ها با غلبه بر حریفی از مراکش با نتیجه 8 بر صفر مدال برنز این رقابتها را بر گردن آویخت.
 
این دوره از مسابقات با حضور 275 کاراته کا از 28 کشور در پالم يانگ اندونزی جریان دارد. 
کد خبر 2141444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha